niedziela, 15 lutego 2015

Nocna odwaga

Nie spodziewam się żadnego komentarza ani niczyjej obecności. Przerwa trwała zbyt długo, ja zachowałam się dziecinnie, rozumiem, że znudziło wszystkich czekanie. Czwarta w nocy robi swoje... Nie mogłam zostawić Young Lovers, piszę dalszą część od miesiąca i wiem, że zwaliłam sprawę po całości. Ale jak coś, to jestem. Jestem, stresując się tak jak z pierwszym rozdziałem. Teraz bez udawania. Bez aska, twittera i wszystkiego, co tylko budzi konflikty. Jeśli chcecie, mogę dalej istnieć tutaj. Czekam.

V.V

80 komentarzy:

  1. O boże!!! Tak jaka najbardziej chce żebyś istniała tutaj!!
    Nie będę ukrywać i Cie oszukiwać strasznie za tobą tęskniłam jesteś najlepsza autorką ff jaką (mogę powiedzieć?), ze znam.
    Nie wiesz nawet jaka ja jestem szczęśliwa!!!
    nie wiem jak innym ale mi sie nie znudziło czekanie.
    i powiem Ci jedno na twoim miejscu postąpiłabym tak samo.!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że postanowiłaś do nas wrócić. Czekam z niecierpliwością na dalsze rozwinięcie akcji. Mam nadzieję, że rozdział pojawi się już niedługo.
    Trzymam kciuki i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem i czekam z takim utęsknieniem na kontynuacje, aż mam łzy, że chcesz to ciągnąć ! Jestem jak najbardziej na taak, ale nie zostawiaj nas więcej na tak długo !

    OdpowiedzUsuń
  4. taaak ja tez chce i czekam na nastepny rozdzial ❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie wroc! :)
    Teeesknimy i cieszymy sie ze do nas wrocisz. A przynajmniej ja sie ciesze jak male dziecko :)
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAM CIĘ, TAK! *TAK TO JA PISAŁAM NA TT* ALE 11 RANO ROBI SWOJE! więc, czekam i obiecuje skomentować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana! Tak sie cieszę, że wróciłaś!
    Nareszcie :)
    Po dosć długiej przerwie haha mam nadzieję, że tym razem wszystko pójdzie po twojej myśli i będzie tylko lepiej.
    Więcej weny, więcej wolnego czasu, wiecej spokoju, radości, szczęścia!
    Z okazji wczorajszych walentynek życzę Ci wszystkiego, czego sobie chcesz :*
    Mamy nowy rok, może teraz będzie lepiej.
    Twoje opowiadanie wywołuje u mnie tyle emocji, kiedy czytam, że to nawet ciężko opisać. Jesteś cudowna i masz przeogromny talent. Cokolwiek byś nie napisała, ja na pewno będę czytać ;# Bo warto.
    Mam nadzieje, że w końcu uda Ci się akończyć tą historię, nawet jeśli miałoby to trwać kolejnych parę lat. Ja będę u twojego boku. <3
    Powodzenia.
    J.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem caly czas i czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zostawiaj nas już ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekalam i sie doczekalam ���� kurwa, jestem ci takk wdzieczna
    Dziekuje!!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wierzę, wróciłaś, bardzo się cieszę
    opłacało się czekać, wreszcie będę mogła czytać tak świetne opowiadanie z zaynem, bo szczerze mówiąc, mało jest tak dobrych jak to
    dziękuję, że zdecydowałaś się wrócić :) /@opsmyzayn

    OdpowiedzUsuń
  12. Cholernie sie ciesze, ze wrocilas ale ty to przeciez wiesz!
    Weny i błagam Cie, nie odchodz juz od nas! x /@mrsarrrogant

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem,czekam,kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak bardzo chcę abyś wróciła do nas tak jak i twoja twórczość. Brakuje mi dobrej lektóry przed snem z prawdziwą fabułą taką jaką ty potrafisz mi zapewnić :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię tę historię, więc z chęcią poznam, co dalej dzieje z bohaterami. ;) Cieszę się, że wracasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham i zdecydowanie czekam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oczywiście, że czekam i jestem z tobą. nawet nie wiesz jak się ciesze. pozdrawiam @idolatrine

    OdpowiedzUsuń
  18. Wróciłaś! :o :D
    A więc czekam na następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejciu !!! Wreszcie wróciłaś !! Nawet nie wiesz jak się cieszę ! Tak strasznie tesknilam za twoim opowiadaniem <3333

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo tak stasznie się ciesze że wróciłaś <3333

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekalam na ciebie. Ogromnie sie ciesze ze do nas wrocilas.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie widzę, aby autor tego bloga obserwował Internetowy Spis. Proszę to zrobić, masz 3 dni, inaczej Twoje zgłoszenie do Katalogu ISu zostanie usunięte.
    [ http://internetowy-spis.blogspot.com/ ]
    dajmond

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, a myślisz, że my nie czekamy na Ciebie? Kurd, wiesz ile dałabym za twój powrót? Co chwilę jak tylko wchodzę na bloggera zerkam czy czasem nie dodałaś nowego rozdziału i z każdym dniem smutam, bo nic nie ma ;c
    Ale no nic jak mówisz, że piszesz to pisz, a ja dalej będę czekać na Ciebie ; *
    Mam nadzieję, że szybko wrócisz tu i skończysz tą cudowną historię, którą zaczęłaś. Może będę płakać, śmiać się i nawet zachwycać się, ale proszę wróć i napisz znowu rozdział, który będzie tak genialny, że kupiłabym twoją książkę!
    Tak mówię teraz serio, twoją książkę kupiłabym nawet teraz i zaczęła czytać (tylko bym musiała w między czasie czytać drugą książkę którą kocham,a mianowicie 50 twarzy Greya xdd _ Trudny wybór, ale twoje ff uwielbiam!
    Nie zawracam ci głowy dłużej tym głupim komentarzem. Jak będziesz chciała to wiedz, że ja czekam i będę tu do końca xdd Chyba, że umrę wcześniej ; **
    Ale jestem i będę jak pewnie wielu innych czytelników ^^
    Pozdrawiam gorąco ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. pisz dalej ! czekam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Błagam
    Błagam
    Błagam
    Wróć
    :*
    Genialne opowiadanie :*
    Mela

    OdpowiedzUsuń
  26. OMG... OMG ja pierdole ... AAAAAAAAAAAAAAAA
    Przestałam wchodzić na bloggera jak zablokowałaś blogi, a teraz mnie coś podkusiło wchodze na pulpit nawigacyjny, a tam "Nocna odwaga
    Viv V. o Young lovers – 17 godzin temu"
    uhhh.... bede przeżywała to przez najbliższy miesiąc, a moze nawet rok. Tak straszni się cieszę :)
    DZIĘKUJĘ z całego serca, ze postanowiłaś wrócić :D
    Jak zniknęłaś myślałam, ze naprawdę to już koniec.

    Jeszcze raz dziękuję i oczywiscie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Poczekaj... Co?! Chyba trochę nie dowierzam. Trochę bardzo.
    Więc podchodzę do tego jeszcze z mega wielkim dystansem... Bo WOW, na serio myślałam, że to był już definitywny koniec. Ale jednak, Vi już na zawsze zostanie nieprzwidywalna
    Cieszę się. Bardzo. Bardzo, bardzo, bardzo!!!
    Aaaaa! WRÓCIŁAŚ!!!
    Wiesz co dla mnie jest najśmieszniejsze? Myślałam że nie wrócisz, ale i tak sprawdzałam czy może przypadkiem nie wróciłaś!
    Gdybyś tylko widziała mój uśmiech...
    Więc Vi, po pierwsze wielkie POWODZENIA, po drugie CZEŚĆ!, po trzecie MEGA WIELKIE UŚCISKI, a po czwarte AAAA WRÓCIŁAŚ!!!
    Dziękuję!
    /ŻELEK

    OdpowiedzUsuń
  28. myślałam sobie o tobie i weszłam na bloga i BUM OMG wracaj wracaj

    OdpowiedzUsuń
  29. No nie wierzę ! Autorka najlepszego opowiadania powraca ! Nawet nie wiesz jak za tobą tęskniłam przez te wszystkie miesiące ! Śmiało wracaj, nie oglądaj się za siebie i nie patrz na to co było ! Ja tu cały czas jestem i będe <3
    No chyba że Zayn spieprzy sprawe no to wtedy pomyśle :D
    Dziękuje że jesteś ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zayn zamierza spieprzyć wiele rzeczy :(
      osobiście jestem nim zachwycona :D

      Usuń
    2. Może jakoś przeboleje xd

      Usuń
  30. Twój blog został właśnie dodany do Katalogowego Świata

    Pozdrawiam!
    PS. Twój blog został na razie dodany tylko do kategorii Fantasy. Jeśli nadal chcesz aby był wpisany do kategorii Fanfiction, podaj podkategorię w komentarzu pod aktualizacją :)

    PS2. Przepraszam za spam pod notką, ale nie znalazłam odpowiedniej zakładki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdzie nie wpisywałam że mój blog to fantasy :D
      to jest fanfiction i romans!
      v.v

      Usuń
    2. Przepraszam! Faktycznie romans i w romansie jesteś :) To chyba przez tą godzinie już wczoraj nie myślałam i mi się pozajączkowało. Ale fan fiction musisz podać podkategorię jeśli chcesz w niej być :)

      Usuń
    3. mogę napisać tutaj czy muszę szukać siebie na tamtej stronie?
      fanfiction - gwiazdy - one direction

      Usuń
  31. Omg już się nie mogę doczekać twojego powrotu wraz z nowym rozdziałem najlepszego ff ♡.♡
    Myślałam że juz nie wrócisz... A jednak!
    Wracasz a ja wygrywam życie :D
    Tęskniłam xx
    Kocham Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku ale się cieszę! Z ciekawości chciałam zobaczyć czy czasem nie przywróciłaś bloga (małe nadzieje miałam) ale jest! Bardzo Ci dziękuję,będę miała co czytać po nocach :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeeejuu jak fajnie, ze jestes! Nie moge sie doczekac, az dodasz pierwszy rozdzial! Poszukiwalam tak dobrego opowiadania jak Twoje, ale nigdzie nie moglam znalezc. Ciesze sie, ze zdecydowalas sie wrocic. Dziewczyno jestes najlepsza! ;) ii daj prosze znac kiedy nowy bo juz nie moge sie doczekac!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ty wrocilas, ja tez!\
    dzieki ci za to
    <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Boże nawet nie wiesz jak się cieszę, że wróciłaś :) Omfg nawet nie wiesz jak tęskniłam ! To fanfiction to życie ♥ Kocham Cię Kobieto i dziękuję za wszystko ♥ Życzę duużoo weny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Błagam Cię pisz dalej, proszę, zrobię wszystko ;c <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Czekałam! I oto jestem! Powyższym wpisem dowiodłaś swojej dojrzałości! pisz..

    OdpowiedzUsuń
  38. Weny twórczej i z niecierpliwością czekamy na kontynujacje! *_*
    PS: Prosimy, odblokuj reszte, a przynajmniej I find your lips x
    DZIĘKUJEMY!

    OdpowiedzUsuń
  39. Oooo Boże jak ci dziękuję ❤❤❤❤❤❤❤ Jeeju tak tęskniłam za tym blogiem i tobą, codziennie sprawdzałam czy będzie next a gdy zablokowałaś go to myślałam że się załamie :( ale wróciłaś i jestem ci ogroooomnie wdzięczna. Z niecierpliwością czekam na next :* Maja xx

    OdpowiedzUsuń
  40. Osobiście już nie mogę się doczekać rozdziału, czytałam wczoraj wszystko od początku! :) . Wracaj do nas! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam twój blog ;3 pisz i nie przestawaj ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Kooooooocham te opowiadanie, <3 pisz dalej, czekam z niecierpliwością na rozdział :D <3

    OdpowiedzUsuń
  43. jejku nawet nie wiesz jak bardzo cieszę się z powodu twojej notki tak prosze pisz te ff dalej i inne równiez omg ncdsjncdsjkcnm

    OdpowiedzUsuń
  44. jejku nawet nie wiesz jak bardzo cieszę się z powodu twojej notki tak prosze pisz te ff dalej i inne równiez omg ncdsjncdsjkcnm

    OdpowiedzUsuń
  45. Jezu nie wiesz jak się cieszę że do nas wróciłaś. Jestem taka szczęśliwa to najlepsze ff na świecie i jestem w niebo wzięta ze jesteś z powrotem pisz szybciutko dla nas rozdział jak widzisz wiele osób z tobą zostało kochamy cię i już nas nie zostawiaj. Chociaż i tak będziemy czekać :****

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo się cieszę, że wróciłaś. Jestem szczęśliwa. Pisz dalej bo robisz to świetnie. Myślę, że wiele osób z Tobą zostało. ;*

    OdpowiedzUsuń
  47. PROWADŹ TE OPOWIADANIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak dla mnie to świetny wybór,Vivianne!Możesz publikować bez niepotrzebnej krytyki(przez brak rozdziału lub inne gówna)na asku,a w komentarzach myślę,że znajdziesz jedynie wypowiedzi na temat tego jak piszesz.Powodzenia!Trzymaj się i pamiętaj,że dla mnie na przykład zawsze będziesz najlepszą bloggerką(na pewno polską) i zdania nie mam zamiaru zmienić!Powodzenia jeszcze raz,Vivianne.Nie mogę się doczekać następnego rozdziału i chyba zarwę noc czytając Young Lovers od początku. ~Kicuś ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jeju,kochana,nawet nie masz pojecia jak bardzo sie ucieszylam,kiedy moglam wejsc na tego bloga ! :D to opowiadanie jest moim ulubionym,nawet nie masz pojecia jak bardzo cenie to, ze poswiecasz tyle czasu i energii w pisanie rozdzialow :) teraz tylko prosze nie opuszczaj nas znowu ;D

    Lithium

    OdpowiedzUsuń
  50. szczerze mowiac to ja juz nawet nie pamietam o co chodzilo w tym opowiadaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po to są poprzednie rozdziały, żeby sobie przypomnieć :*

      Usuń
    2. tak bardzo widzę szanujesz czytelników :) x

      Usuń
  51. No jasne! :* Twojego bloga mam w zakladkach od zawsze, i mimo że go blokowałaś to nigdy go nie usunęłam. To jest najlepsze opowiadanie EVER! :D Nawet nie wiesz jak bardzo będę się cieszyć, jeśli postanowisz go kontynuować! Kilka razy straciłam już nadzieję, że kiedykolwiek dowiem się dalszej części wydrzeń i mimo ze dokładnie nie pamiętam wcześniejszej treści to z WIELKĄ CHĘCIĄ przeczytam to jeszcze raz :* PISZ! ISTNIEJ! BĄDŹ! :**** jejuuuuuuu nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę! <3

    OdpowiedzUsuń
  52. PISZ! Nie ważne, ile trzeba czekać - poczekamy - bylebyś nadal pisała i tu wracała <3

    OdpowiedzUsuń
  53. awww czekamy na rozdział!! <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Ledwo powstrzymuję się od tego, aby nie zacząć skakać po pokoju!
    Minęło tyle czasu odkąd dodałaś rozdział, a ja nadal co jakiś czas tutaj zaglądałam żyjąc nadzieją, że może jednak odezwiesz się.
    To tylko dowodzi temu jakie cuda tworzysz, bo szczerze powiedziawszy nie pamiętam o blogach, które czytałam 2 lata, czy też rok temu, ale z twoimi jest inaczej, a w szczególności chodzi mi tutaj o Young lovers, w którym dosłownie przepadłam.
    Powiedziałam sobie, że już więcej nie przeczytam wcześniejszych rozdziałów, aby łatwiej mi było zapomnieć, ale skoro się odezwałaś i jest jakaś nadzieja na to, że jednak coś znów się tutaj pojawi to od razu wzięłam się za ponowne czytanie.
    Wszystkie emocje wróciły, nawet ze zdwojoną siłą, a ja błagam cię! Nie zostawiaj mnie tylko i wyłącznie z tą głupią nadzieją. Proszę opublikuj dalszą część!
    Claudia xx

    OdpowiedzUsuń
  55. Kooooochaanaaaa tak się cieszę, że wróciłaś, MAKE ME DAY ! :) Proszę pisz dalej YG, uwielbiam to ff jak zablokowalaś bloga, to szukałam podobnego, żeby się tak przyjemnie czytało i te emocje, ale nigdzie nie moge znaleźć :) . POzdrawiam i cieszę się, że postanowiłaś wrócić. Wiesz może już wstawisz rozdział? Normalnie musze zapytać bo skończyłaś akurat w takim momencie, że normalnie nie mogę się już doczekać. Buuzzziiaaaak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak między -może - już powinno być jeszcze ' kiedy '*

      Usuń
  56. Wracaj, wracaj szybko!! �� tyle czekałam aż się odezwiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  57. I jak będziesz dalej pisała? :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wracaj, czekam ;* !
    I zapraszam do siebie, historia na moim blogu dopiero ruszyła, więc byłabym wdzięczna gdybyś przeczytała i skomentowała na zachętę; http://we-can-start-it-all-over-again.blogspot.com/
    Z góry dziękuję ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  59. Zabrakło mi powietrza

    OdpowiedzUsuń
  60. Czekałam na ten moment niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Co za szczęście, że dziewczyna, która tłumaczy arroganta Cię poleciła, bo.gdzieś od grudnia przestałam sprawdzać. Bardzo się cieszę, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Co za szczęście, że dziewczyna, która tłumaczy arroganta Cię poleciła, bo.gdzieś od grudnia przestałam sprawdzać. Bardzo się cieszę, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Jestem
    zdumiona
    sobie sluchalam piosenki z twojego zwiastunu w której się zakochałam i przegladalam tumblra,,
    i se pomyślałam - mhm, a może jednak wejdę? Może znowu wróciła,
    Boże dziewczyno, jak mi łzy staneły w oczach,
    twój fanfic po pierwsze wzbudził we mnie coś niesamowitego, zaczełam się interesować różnymi dziedzinami życia, zaczęłam czytać więcej książek, ,
    Niektóre cytaty z twojego fanfica wposuje w pamiętnik,
    z 68 fanficow które czytam, ten był jeden z pierwszych i najlepszyxh jakie kiedykolwiek czytałam, tak bardzo widze w nim siebie, uwierz że płakałam gdy podajże w wakacje usunelas bloga, potem jak go przywrociilas skakalam z radości,
    potem znowu i stwierdziłam że teraz to już nie wróci,
    jak ja dawno tu byłam,
    matko ciesze się że kontynujesz,
    kOcham ten fanfic,nie potrafię tego wyrazić,
    jestem zakochana, czytając go przy każdym słowie czuje tyle emocji..
    nie rób mi więcej czegoś takiego błagam cie, ,

    <3

    OdpowiedzUsuń
  64. O FUCK !!!
    SERIO WRÓCIŁAŚ JA PRDL !!!!
    OMG!!!
    NAWET NIE WIESZ JAK SIĘ CIESZE.... HAHHA
    JEJU MUSZE TERAZ TYLKO OD POCZĄTKU POCZYTAĆ XD BO JUŻ NIE PAMIĘTAM SZCZEGOŁÓW, ALE NAWET NIE WIESZ JAK SIĘ CIESZE...
    SORY ,ŻE TAK PÓŹNO SIĘ SKAPNĘŁAM , ALE PO PROSTU NAPRAWDĘ MYŚLAŁAM , ŻE JUŻ NIE WRÓCISZ
    OMFG!!
    TAK SIĘ CIESZE.... DZIĘKI BARDZO ZA POWRÓT!! ♥

    OdpowiedzUsuń