poniedziałek, 24 marca 2014

Rozdział 22 niecały


Wiedziałam, że [ on ] będzie problemem. Wiedziałam, że nasza znajomość nie przyniesie nic konkretnego, nic, co dla Malika miałoby jakieś znaczenie. Bo może mogłam się mylić – w co wątpię – ale przecież sam powiedział. Wiedziałam, że  on  będzie problemem. Wiedziałam, że nasza znajomość nie przyniesie nic konkretnego, nic, co dla Malika miałoby jakieś znaczenie. Bo może mogłam się mylić – w co wątpię – ale przecież sam powiedział. Wiedziałam, że  on  będzie problemem. Wiedziałam, że nasza znajomość nie przyniesie nic konkretnego, nic, co dla Malika miałoby jakieś znaczenie. Bo może mogłam się mylić – w co wątpię – ale przecież sam powiedział.


DAŁAM wam spoiler jak nigdy hahah :D No nic, rozdział będzie niedługo hmmm może dajmy że niedziela? niedziela brzmi dobrze ;), kiedy poprawię resztę i dodam spoilery na inne prawdopodobnie. 
TERAZ TYLKO DO NIEKTÓRYCH!!!!! Nie przyjęłyście mojej prośby tamtej, odniosłyście ją jako rozkaz, napisałyście, że mam was gdzieś.... To przykre, bo ani razu nikogo nie wyzwałam, ani razu nie napisałam, że nie doceniam. To wy nie zauważacie, jak ważna jest dla mnie wasza opinia. Mówię o komentarzach, jak je cenię, a niektórzy od razu się rzucają , że jestem egoistką żerujacą na opinie. Nikomu nie dogodzę, także proszę nie wypowiadać się na temat mojej osoby, ale tego, co tutaj tworzę :) bo nie założyłam blogów, żeby słuchać o swoim charakterze, którego nie znacie.Mimo wszystko chyba doceniam hejty, bo wiem, ze jednak robię coś na tyle dobrego, że jest rozgłos i ktoś JAKIMŚ cudem zazdrości, skoro nawet nie czepia się niczego, tylko wyzywa bez powodu.

Stay loud
V.V.


53 komentarze:

  1. kocham cie ze opublikujesz nowy rozdzial, nie jestem taka jak inni ze pisza ze masz dodac rozdział? kiedy dodasz? to jest naprawde załosne co oni pisza wiadome ze nie zawsze siedziesz na kompie i publikujesz co tydzien rozdziały na blogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja cię kocham za ashtona na profilu *.*

      Usuń
    2. oh dziękuje <3 a ja kocham cię, że jednak dodasz rozdział choc dlugo czekałam i chyba sie opłacało :*

      Usuń
  2. Chcesz żebym dostała zawału!!!
    Na prawdę myślałam, że to nowy rozdział i byłam na prawdę bliska żeby zacząć skakać po pokoju ( nie zrobiłam tego tylko ze względu na rodziców w sąsiednim pokoju)
    Ten dzień był dla mnie okropny, ale ty sprawiłaś, że stał się o niebo lepszy, a mój humor w zaledwie jedną sekundę poprawił się!
    Działasz cuda heheh :)
    Nawet nie wiesz jak okropnie bałam się, że już nigdy nic się tutaj nie pojawi, a tu taka niespodzianka! Mam nadzieje, że dotrzymasz słowa ;)
    PS: Może trochę szybciej niż w niedzielę? :D ( w tej chwili robię minę jak kot ze Shreka ;D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi o to, że chcę dodać jak zwykle wraz z innymi :) może będzie ale wolę nie wystawiać się czekającym hejterom ahah :D i dodać późniejszą datę (: poza tym ten tydzień wygląda na najgorszy dla mnie bo same testy mimo że rekolekcje mam ;o i jeszcze korki miejskie :(

      Usuń
  3. masz racje.
    kazda z nas ma swoja prywatnosc.
    nie da rady wszystkim dogodzic wiec ignoruj jesli umiesz.
    podoba mi sie strasznie to jak to piszesz. ja tez chce tak umiec.
    pozdrowienia xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahahahahah myślałam że coś ci sie zacięło że tak powtarzasz a tu patrzę i jednak nie ma nowego rozdziału:( ale przynajmniej napisałeś że będzie niedługo więc czekam kochanie♥.♥

    Więc dobrze nie przejmuje tymi hejtami i jestem z ciebie dumna bo bałam sie że nie dodasz przez te idiotki ktore zazdroszczą ci tego talentu ( TAK MASZ TALENT!) :D

    Niemniej jednak czekam na następny rozdział i mam nadzieję że uciebie wszystko oki i że teraz już napewno dodasz. A nawet jeśli nie:( to i tak cie kocham i wszystkie twoje opowiadania :*

    OdpowiedzUsuń
  5. KUWA!! CZŁOWIEKU ! JA TU JUŻ MAM HEART ATTACK BO NOWY ROZDZIAŁ A TU TAKIE CUŚ!! Jestem bardzo ciekawa 22 rozdział bo z tego co widać na spoiler jest bardzo tajemniczy....?? Chyba to odpowiednie słowo!! Spinaj poślady i dawaj nam następny rozdział!! Jak nie to zbieram ekipę zabieram czołg i jedziemy po Ciebie!! Kocham Cię droga autorko !!

    OdpowiedzUsuń
  6. omg nie spodziewałam się tego, że zobaczę na twoich blogach jeszcze jakieś rozdziały a tu taka niespodzianka haha. Już nie mogę się doczekać <3
    cieszę się jak nigdy
    dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. rany myślałam, że dodałaś rozdział ;o a tu bum! taka niespodzianka! no cóż w każdym bądź razie trzymam cię za słowo i mam nadzieję, że dodasz w niedzielę! :)
    już nie mogę się doczekać! życzę Ci wenyyy przede wszystkim! :*
    a noo i czekam z niecierpliwością, aż zobaczę kolejne spojlery na Twoich innych blogach! :*
    KOOCHAM CIĘĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ojeju!! tak sę cieszę, że dałaś jakieś oznaki życia :D hihi
    już myslałam, że YL przepadło :c
    ale jednak nie!!!
    czekam na niedzielę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. JEJCIU, JEJCIU, JEJCIUUUU.. Dziękuję, że sprawiłaś ten dzień lepszym :)). Zaraz zabieram się za naukę, ale muszę coś napisać.
    Czekałam, sprawdzałam i było warto!
    Na prawdę bałam się że przez niektóre osoby możesz już nigdy nic nie opublikować. Dlategooo baardzo się cieszę, że wcale nie przejęłaś się idiotycznymi opiniami zazdrosnych osób. Także do niedzieli! Już nie mogę się doczekać!
    ~halfatwin

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytam początek i myślę "kurde co jest? czemu to się powtarza" No to teraz wiem XD ahaha inteligencja XD
    Czekam już na niedzielę!! I nie mogę się doczekać ;*
    Jesteś kochana :*:*
    Coś czuję, że rozdział będzie prześwietny :*:*
    <3
    Kocham Cię bardzo ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyno, kiedyś dostanę przez ciebie zawału... ;)
    No ale nie o tym.
    Czytam ten tekst, a za chwile takie... "Chyba mi się coś kliknęło, bo jest jeszcze raz ro samo." Czytam dalej i jest jeszcze raz ten sam tekst, ignoruję i czytam dalej... I dopiero wtedy uświadamiam sobie, że wstawiłaś kilka razu ten sam tekst.
    Mądra ja, serio mądra.
    Tak bardzo cieszę się, że wracasz. Tak wracasz-wracasz. Tak bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo (mój palec boli) bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo (determinacja jest ważna) bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo, tak super ekstra bardzo bardzo bardzo cieszę się! Nawet nie wiesz jak.
    I wielkie wielkie wielkie podziękowania dla ciebie, że jesteś, zaczynasz znowu publikować, że się nie poddałaś. Dziękuję. Serio dziękuję. Tak naprawdę bardzo bardzo ci dziękuję.
    I wszystkiego najlepszego życzę! ;)
    /ŻELEK

    OdpowiedzUsuń
  12. Osz Ty! Ale mi nadzieje zrobiłaś! No nic.... Pozostaje mi czekać na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale się cieszę!!!!
    czekam z niecierliwością na niedzielę c: <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Niedzielo! Gdzie jesteś?! xD Czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super nie mogę się doczekać *-* masz talent ! Dzięki tobie nie będę spala w nocy xd ♡ ♥ ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezu ! Normalnie palpitacji serca dostałam jak zobaczyłam, że jest coś nowego na twoim blogu, normalnie od razu taki banan na twarzy. Dobrze, że dodałaś :). Normalnie nie mogę się doczekać niedzieli, kochana olewaj tych ludzi co hejtują, oni Ci po prostu zazdroszczą (;. Nieeedziieeelllllllo nadchodz szybko, bo normalnie nie wytrzymam tej presji, gdyby Ci się udało dodać wcześniej to naprawdę będę wdzięczna. ohh też mam rekolekcje tak długo wyczekiwane wolnee ;d . No to do niedzieli, pozdrawiam. xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, że się pomyliłaś, albo tak tak specjalnie jest, że ten tekst jest ciągle pisany w kółko :D . Tak moja inteligencja mnie po prostu rozwala hahah :D

      Usuń
  17. Sikam ze szczęścia *-*,,
    te opowiadanie jest najlepszy!! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. O MATKO, KOCHAM CIE VIV! :)
    Napisałaś na asku, że jest nowy rozdział i serce zaczęło mi aż szybciej bić.. a tu spojler. Aczkolwiek jest coś, za co dziękuję. Czekam z zniecierpliwieniem na rozdział. Strasznie jestem ciekawa co dalej, dziękuję, że opublikujesz rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. TAK, TAK, TAK ! <3
    KOCHAM CIĘ DZIEWCZYNO !! <3
    CZEKAM NA ROZDZIAŁ ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  20. now, I can die happily.

    OdpowiedzUsuń
  21. czekam, czekam, czekam...!
    do niedzieli w takim razie (albo szybciej) ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. O ku*wa ! To powiedziałem jak zobaczyłam wielki napis "ROZDZIAŁ 22" XD nie no nie mogę boże XD to znaczy że znów piszesz ? :> byłoby cudownie :* naprawdę się cieszę że się w jakiś sposób "przekonałaś"? Tak to chyba dobre słowo ; ) ogólnie jak to przeczytałam to myślałam że mam coś z głową i czytam jedno zdanie w kółko ale jednak nie XD powiem Ci że spodobało mi się to i nawet zapamiętałam chwytliwe to XD także ten ... Dziękuje z całego serca :* że wruciłaś :> pozdrawiam //pati

    OdpowiedzUsuń
  23. omfg czekam! ajlksdskhfjkdks i już nie moge sie doczekac hahah ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawet nie wiesz jak mnie ucieszyłaś, że za niedługo ujawni się nowy rozdział.
    Bardzo na niego czekam :)
    /Rowi.

    OdpowiedzUsuń
  25. czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To będzie udany weekend!
    Masz rację i "Haters make me famous"! Pamiętaj! ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. O, cieszę się bardzo :>
    Czekam niecierpliwie :)
    Pozdrawiam x
    @blue_eyes_9

    OdpowiedzUsuń
  28. Weszłam, właściwie to bez nadziei na kolejny rozdział. A tu proszę, takie pozytywne (poniekąd) zaskoczenie. Czekam na niedziele.
    -Martyna

    OdpowiedzUsuń
  29. Niecierpliwie czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  30. DZIĘKUJEMY, że pomimy tych wszystkich hejtów itd, nadal nagradzasz nas rozdziałami <3 Po spoilerze za duzo wywnioskowac sie nie da, chyba ze to ze mna jest cos nie tak i nie umiem czytac 'miedzy wierszami' :D Ale btw, ciesze się że wróciłas, i mam nadzieje ze juz pozostaniesz NA ZAWSZE <3 (awwww omg jak to pieknie brzmi)(make my dreams come true <3 :d) (<nie wiem czy to dobrze napisalam lol xd) Oczywiscie czekam niecierpliwie do niedzieli (odliczam godziny :D) i liczymy takze na cos nowego na IFYL, FYL, jesli znajdziesz czas oczywiscie <3 nic na przymus, wazne ze jestes <3 Kocham Cie xx

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale nam zrobiłaś kawał... Ja się tu już przygotowuje na nowy rozdział, przeczytałam nawet poprzedni żeby sobie przypomnieć co było wcześniej, a tu takie coś? Nie no nie rób tego więcej proszee... kocham twoja twórczość i czekam do niedzieli na prawdziwy rozdział:)
    Pozdro <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Hahahahahahaha omg prawie sie poryczałam jak zobaczyłam że coś dodałaś. A tu taki chuj xd Anyway bardzo się cieszę że nie przestaniesz publikować!!! Serio kocham twoje WSZYSTKIE ff!!!
    Lots Of Love <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Słoneczko moje najjaśniejsze! Zastanawiałam się, ile będziemy jeszcze czekać na taką notkę <3 My, jako wszystkie twoje wierne fanki ( LOL, przydałoby się wymyślić jakąś nazwę O.o Viv'anators? Albo VivArmy? xD ).
    Co do spojlera - ASDFGHJKL LOOOOL, Jeśli się okarze, że ona będzie próbowała unikać Malika, a ten idiota nie będzie o nią walczył, to biorę siekierę i spodziewaj się takiej akcji jak w "Lśnieniu" (film hujowy, ale książka genialna <3 polecam).
    I bardzo się cieszę, okropnie wręcz się cieszę, że zaczynasz przyjmować hejty jako motywujące komentarze. Bo debili jest na tym świecie od groma i ciut ciut i gdyby tak spróbować ich wytępić, to 8/10 populacji szlag by trafił. I powinnaś zawsze, ZAWSZE pamiętać, że wielcy autorzy/pisarze/poeci zawsze mieli grono przeciwników. Ale ja z radością wezmę do rąk wielki banner z napisem "KOCHAMY OPOWIADANIA VIV_V!!!" i będę takich debili okładać nim po głowach :3
    A kiedy wydasz już książkę, to będę się wszystkim chwalić, że czytałam twoją twórczość jeszcze za czasów blogspota ;)
    No dobra, to chyba tyle :3 Czekam z CHOLERNĄ NIECIERPLIWOŚCIĄ na rozdział :*
    Trzymaj się, Stay Strong xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. Super !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. oooooooooo
    wchodzę, a tu takie coś :o
    jestem bardzo zaskoczona!!!!!!
    POZYTYWNIE OCZYWIŚCIE :O
    KOOCHAM I NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Awwwww jejku ndajksghoi ♥ Myślałam na początku, że to nowy rozdział i taki zawał.
    Nie mogę się doczekać pełnego rozdziału jak i na pozostałych twoich blogach. haaaaaagrlntrkjnrhk
    KOCHAM CIĘ ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham i nie mogę sie doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie piszesz, nie mogę doczekać się kolejnego <3
    zapraszam na zwiastun recovery:
    https://www.youtube.com/watch?v=eohTYU0FYKc

    OdpowiedzUsuń
  39. Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  40. omggggg czeeekam :o

    OdpowiedzUsuń
  41. Dzisiaj mialam taki dzien do bani a ty sprawilas ze sie usmiechnęlam <3 dziękuję <3 :-*

    OdpowiedzUsuń
  42. Jupi! Dzięki Viv!

    OdpowiedzUsuń
  43. Zaczęłam czytać to opowiadanie wczoraj i czytałam cała noc po kilka razy każdy rozdział. To co piszesz jest wspaniałe :) bardzo zazdroszczę talentu i obys osiągnęła jak najwiecej w tym kierunku i obys sie rozwijała :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ej a ja mam takie pytanie... chodzi o tą niedzielę, która jest dzisiaj? XD bo tak troszke mało precyzyjnie się określiłaś, a znając ciebie to może być to niedziela w sierpniu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj, haha :) W tej chwili akurat dobieram piosenkę ( a raczej męczę się przy jej dobieraniu )

      Usuń