niedziela, 19 stycznia 2014

WAŻNEEEE

Po pierwsze: Nie życzę sobie zapożyczania dialogów ani wydarzeń z moich blogów ( Tak, o Tobie mówię, wiem, że czytasz ). Jeśli brak komuś pomysłów na opowiadanie, to po co zżynać od innych i na siłę pisać? Jaka z tego radość? Jako autorka dobrze wiem, kiedy ktoś coś sobie przywłaszczył i mam nadzieję, że to ostatni raz :)
Po drugie: Pytajcie mnie na moim asku bo nuuudy i na asku dla bohaterów ( byleby nie pojawiały się pytania o kolejny rozdział, błagam D: )
Po trzecie: Szukam bety.
Po czwarte: Czyli kogoś, kto miałby czas, aby "rozpopularyzować" ( tak, wiem, że takie słowo nie istnieje ) moje wszystkie cztery blogi.
Po piąte: Niedługo ferie mam JAŁ *.*
Po szóste: Dziękuję.
Po siódme: Wybaczcie.
Po ósme: Wchodzimy wszyscy tutaj i obserwujemy. Jak będzie dużo osób wchodziło to będę tam dodawać różne posty, bo póki co to nie ma komu ahah.
Po dziewiąte: Ostatnio na czytanym przeze mnie blogu autorka żaliła się ( dosyć otwarcie za co ja dostałabym hejty już na asku :D ), że mało osób komentuje jej opowiadanie. Ja rozumiem, że u mnie opinii jest naprawdę dużo i wiele osób mogłoby o tym tylko marzyć, ale na tyle obserwatorów... to komentujących jest garstka... I przykro mi, bo dodaje rozdziały ( rzadko, bo rzadko, jednak się pojawiają, tak? :) ) posiadające jakieś pięć stron a w zamian mam ledwo półtora strony komentarzy z czego głównie to tylko jedna/dwie osoby piszące więcej niż pięc zdań :D Ostatnio czesto wchodze na inne blogi i widze ze maja 200 obserwatorow ( mniej niż ja ) ale takich czytelnikow, ktorzy komentuja, staraja sie, robia wszystko zeby autorka wygrala jakies konkursy ( ja osobiscie sie nie zglaszam, bo wiem, ze nie mam szans, nawet z tak sporą iloscia czytelnikow ). Musiałam to napisać, no, ulżyło mi :)
Po dziesiąte: Zrozumcie mnie i spójrzcie na to z mojej strony :) Przepraszam, jeśli was w czymś zawiodłam ( przepraszam te wyrozumiałe osoby, a nie narwane, które starają się mnie obrażać na asku ).
Po jedenaste: Obserwujcie konta fikcyjne bohaterów i jak wam się chce, to sami możecie założyć do innych, ale dajcie mi znać, to dodam je tutaj :)

@Effie_YL  

@Zayn_YL

@Zayn_IFYL

@Viv_iFYL

 

 BŁAGAM, ZGŁASZAJCIE SIĘ NA BETĘ, BO reklama dźwignią handlu, ale i tak to wy najwięcej możecie pomóc :)

82 komentarze:

  1. Hej, ja się nie nadaję na betę ale skomentuję.
    Moim zdaniem nie powinnaś się przejmować brakiem komentarzy, bo to nie znaczy że ludzie nie czytają lub im się podoba. Często ( co wiem na przykładzie siebie samej ) czytamy twój blog na telefonie, gdzie dodanie komentarza bywa uciążliwe.
    Sama wiem, jak to dobrze dostać komentarz, bo to podnosi na duchu , ale sądzę że powinnaś zrozumieć.
    Tak wiem. 14 latka daje ci rady, głupia, nierozsądna itp. Ale jestem też twoją czytelniczką i sądzę, ze piszesz fenomenalnie !! nic dodać nic ująć Viv, naprawdę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo starałam jej się powiedzieć wcześniej, ale usunęła mój komentarz :) :*

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. nie spamowałam nigdy na innych blogach :) teraz postanowiłam zrobić reklamę, chyba to ci nie przeszkadza...
      poza tym fabuła oklepana, dziwisz sie ze ludzie czytaja, ale tez czytasz i obserwujesz, więc może jednak komuś się podoba. :)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. opowiadania wszystkie te cztery skończyłam pisać w zeszłym roku od stycznia 2013 tylko publikuję ( wyjątek to Lovelorn, ale to już inna sprawa ) :) a nie dodaję już z własnych powodów, które mówiłam w jednym z poprzednich postów x) najwyraźniej ludziom się podoba, skoro mam tylu obserwatorów. tobie się podoba, innym też i na tym to polega, także nie wiem, czym się dziwisz, poza tym moje opowiadania nie są wcale popularne :)

      Usuń
    6. Na twoim miejscu pomyslalabym nad oddaniem bloga bo na prawde nie ladni z twojej strony,po co mamy go rozglaszac. Jak nic tujuz nie dodajesz ? No wlasnie kochM tego bloga i pomysl ze ktos inny lepiej mogl o niego zadbac pozdrawiam

      Usuń
    7. na pewno nikomu go nie oddam, lol to smieszne. poza tym nikomu nic nie każę. napisałam post z mysla, ze ktos bedzie chcial mi pomoc i pojawily sie takie osoby. nie pytam cie o zdanie, ani o to, co zle robie. to moja sprawa kiedy dodaje rozdzialy i czy w ogole dodaje. najwyrazniej nie kochasztego bloga jak sama piszesz, bo opowiadanie tworzylam ja, ktos inny bedzie pisal juz inaczej.

      Usuń
    8. Viv nie przejmuj sie tymi wyżej, proszę. Ja doskonale Cię rozumiem! W prawdzie masz dużo obserwatorów, ale malutko komentarzy. To denerwujące, naprawdę. Co z tego, ze blog jest popularny a historia oklepana? Jeśli ktoś ma talent taki, jak Viv to moze pisać tę historię, bo w sumie liczy sie umiejętność pisarska. Ona nie chce zrobić (tak przypuszczam) wszystkiego na odpierdol (jak np. silence, Zayn Malik) dlatego rozdziały nie są dodawane 2 razy na tydzień ;_; Trochę wyrozumiałości dziewczyny!

      Usuń
    9. Nie popadajmy też w skrajności :)
      Owszem, ja też obserwuję tego bloga z takim samym zainteresowaniem jak kilka innych, które mam w swojej zakładce. Nie mam nic do tego, że rozdziały pojawiają się tak rzadko, ale tu nie o to chodzi :)
      Czytelnikom należy się szacunek, a ty im go nie okazujesz. Ile razy groziłaś usuwaniem bloga tylko po to, aby błagano cię żebyś została? To śmieszne i cholernie gówniarskie. Teraz każesz, a nie... przepraszam ponoć prosisz o to, aby rozgłaszano tego bloga. Zgadzam się z dziewczyną wyżej ten blog właściwie nie wyróżnia się niczym szczególnym. Jest tym, czym karmi się teraz ludzi, styl pisania jest dobry, nie powiem, że nie, ale także lepiej pisze kilka innych bloggerek których nikt nie odkrył.
      To jest ta sama zasada co z całym tym szałem na Darka (którego nawet nie czytam, bo odrzuca mnie ten śmieszny fejm) czy Aftera. Odpowiedzcie szczerze... Czy te tłumaczki wyróżniają się jakimiś specjalnymi umiejętnościami pisarskimi? Naprawdę nie sądzę, a są popularniejsze niż to tylko dlatego, że... w zasadzie to nawet nie wiem dlaczego. Jak dobrze napisałaś, Viv, u góry - reklama dźwignią handlu. I mamy tajemincę (nie?)zasłużonej popularności YL.
      Dziękuję bardzo, spokojnej nocy x

      Usuń
  3. Opowiadanie masz super!! Ja często nie moge dodawać komentarzy, ponieważ zawsze czytam na telefonie i jest porostu źle( dziś zrobiłam wyjątek ;*) oczywiście niczym się tam nie przejmuj ;)+ Zapraszam do przeczytania i skomentowania.. Bardzo nam zależy ;)----> http://little-things-one-direction-love.blogspot.com/?m=0 . MOŻE Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz... mogę go rozgłosić, ale w zamian chciałabym, żebyś i ty podała link do mojego bloga. Jeśli się zdecydujesz to napisz do mnie na tt @hellomyziall :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszytkie Twoje opowiadania <3 mam nadzieję, że niedługo pojawią się nowe rozdziały i ze spełnią się te wszystkie prośby ;)
    Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Na co Ci beta dziewczyno? Doceń że w koncu swojego bloga i NAS czytelników ktorych jest tutaj sporo. Nie przesadzaj bo komentarzy i obserwujących masz tez duzo. Szczerze to masz wszystko co chciałaby miec autorka na blogu, uwierz mi, kazda chciałaby tak wiele czytelników, na przyklad ja. Bo ja na twoim miejscu dziekowałabym za tak duzo ludzi tutaj a nie szukała jakiejs bety. Prosze cie, ogarnij sie troszeczkę z tą sławą której tak chcesz, poniewaz przez nią nie dostrzegasz czytelnikow. Nie potrzebna ci beta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam, że dziekuje wam. wiem, ze mam duzo obserwatorow i komentarzy i nie zapominam o tym, ale nie moge starac sie szukac pomocy? przeciez zawsze mozna jakas miec :)

      Usuń
  7. Kurwa xd to źle, że chce większego rozgłosu? Ale wam to przeszkadza serioXD zazdrosne aż tak jesteście czy o co wam chodzi bo to jest śmieszne, że normalnie poprosiła a wy już się rzucacie "masz duży rozgłos po co ci większy" po to żeby tępota miała zagatke, już wiecie? Skoro macie mieć ból dupy że skoro może mieć jeszcze więcej czytelników niż ma to po co komentujecie? Nie podoba się to narka nie komentuje i się nie wysilam logiki trochę no ludzie nie prosiła was o jakże cenne porady dotyczące, że nie powinna mieć bety więc czytajcie że zrozumieniem. I ok. Super blog tak w ogóle :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujęęęę ci naprawdę bardzo bardzo bardzo :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. No to po jakiego chuja się jej czepiasz? Naprawdę chciałabyś żeby twój blog był tylko przez tą samą grupę czytany czy może żeby więcej osób czytało :) no właśnie nie pogardziłabyś większą liczbą obserwujących ale jak ktoś inny może mieć tą szanse to już źle. Naprawdę nie wiem co jest z tym światem po prostu tracę wiarę w ludzi:-: + nie masz za co dziękować Viv :)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. a ty po jakiego chuja tutaj piszesz, jak ci się coś nie podoba? Może do cholery zajmij się swoim blogiem, ktory "nie narzeka na wejścia". Po co wgl komemtujesz? no kurwa ja tego nie potafię zrozumieć. Po chuja komentujesz, że historia oklepana?? NIE PODOBA SIĘ?? WRACAJ NA SWOJEGO BLOGA, KTÓREGO HISTORIA JEST NA 100% CIEKAWSZA OD TEGO -.- UNOSI SIE TAK SAMO JAK JA, BO BRONI TEGO BLOGA, PRZED TAKIMI ZJEBANYMI LUDŹMI JAK TY.

      Usuń
  8. W sumie masz rację ale też liczy się jakoś tych komentarzy pamiętaj że jest parę tych osób komentujących którzy z niecierpliwością czekają na ten jeden następny rozdział my cię kochamy pamiętaj

    OdpowiedzUsuń
  9. A juz sie podjaralam ze dodalas nowy rozdzial eh no coz.. Jesli chodzi o notke to tak
    1 beta niestety nie zostane chociaz bardz bym chciala ale moja dyzortografia kompletnie duskfalifikuje te mozliwosc bo jak mam sprawdzic skoro ja sama nie wiem czy to dobrze napisane czy nie..
    2 Jesli chodzi o popularnosc bloga to fakt masz bardzo duzo osob obserwujacych ale w porownaniu do tego malo komentarzy ale tak jest na wiekszosci blogow ktore czytam sa naprawde zajebiste i bez wzgledu czy homo czy hetero malo jest komentarzy. Nie wiem dlaczego ale moze to jest spowodowane tym ze nie zawsze maja czas mi z telefonu czasem tez ciezko dodac koment chociaz zawsze staram sie to zrobic. Ciezko jest napisac cos oryginalnego skoro kazdy twoj rozdzial jest zajebisty i wszystki co chcialabym powiedziec jest zawarte w komentarzach powyrzej dlatego moj komentarz zazwyczaj jest krotki poto aby zostawic po sobie jakikolwiek slad :)
    3 Jesli chodzi o promowanie twojego bloga to moge sie zabawic w spamera i rozsylac twoje opowiadania i tak nie mam nic innego do robienia. Na fanpage nikt jeszcze niczego nie promowal i na tt takze mozna a zwlaszcza teraz gdy jest akcja directioners no i u konkurencji tez Jednak mogłabym to robic tylko w wekendy bo w tygodniu nie mam dostepu do komputera a na telefonie ciezko sie to robi
    4 jesli chodzi o kankurowanie z innymi to w tej sprawie sie nie zgadzam mialabys ogromne szanse na wygrana i stanowilabys prawdziwa konkurecje dla darka albo colda. Twoje blogi sa naprawde zajebiste. Jak nie czytam blogow hetero tak twoje uwielbiam i z niecierpliwoscia czekam na nexta
    5 Pozostaje jeszcze sprawa ferii czy moge uznac to za zapowiedz "kolejny rozdzial nie dlugo" ? tak wiem mialam cie juz tym nie meczyc
    sorki za bledy ale pisze na tele a tutaj nie ma ko@%_rekty (bynajmniej nie u mnie :( )
    @kllauduchy

    OdpowiedzUsuń
  10. o betę nie chodzi mi taką typową, co sprawdza rozdziały, bo ja błedów ortograficznych nie robię :) beta - nazwałam tak osobe, ktora pomagalaby rozpowszechniac blogi, o :D wiem, ze zle nazwalam, ale bylo, minelo :) jak chcesz pomoc, to dziekuje ci bardzo xoxox

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz bardzo duzo osob czytajacych twoje opowiadanie, szkoda, ze ich nie szanujesz i nie dodajesz rozdzialow, ponadto, ze sa juz napisane (*)
      Pozdrawiam serdecznie i niecierpliwie czekam NA kolejne rozdzialy ;))

      Usuń
    2. Zgadzam sie co tojest dodoac rozdzial ktory jest juz napisany ? Nie wiem czemu to robisz :(

      Usuń
    3. Zgadzam się. Czemu nie publikujesz skoro, rzekomo masz je już napisane?

      Usuń
  11. No wiec pominmy ten fakt nazywa sie tak jak sie nazywa juz wiem o co ci chodzi Moglabym zaczac od piatku jesli sie zgodzisz. Zaspamuje calego tt fanpage o 1D i tumblr i jeszcze kilka innych rzeczy o ktorych nie bede sie rozpisywala xD Jak sie zgadzasz to napisz tutaj albo na tt @kllauduchy albo @kllauduchy2 bo ostatnio tak sie wczulam ze spamowaniem o koncert do politykow ze zablokowali mi konto na tt xD ale zalozylam dzisiaj nowe z nadzieja ze odblokuja je do piatku. Takze spamerem moglabymbyc
    znowu sorki za razace bledy i milego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  12. Z nudow przeczytalam wszystkie komentarze i powiem ze niezle sie usmialam.. najlepsze bylo chyba to o tym zeby Viv oddala bloga innym haha zapewne mowiac komus innemu mialas na mysli siebie ale pominmy ten fakt to ona stworzyla te historie i ona ja skonczy chcesz pisac ff to przeciez masz swojego bloga na chuj wpierdalasz sie jeszcze tutaj ? a moze na swoim masz za malo czytajacych a tak mialabys odrazu kilka set sama zapracuj na to a nie dorabiac sie czyims kosztem chcesz. Kolejna sprawa "popularyzowanie " bloga chyba kazdy chce czegos wiecej. Przykladowo osoba ktora ma srednia 4.5 i dostaje 4 to nie jest zadowolona natomiast taka osobka z 2.0 skacze z radosci. Kazdy zna swoja wartosc i wie czego moze po sobie oczekiwac widocznie ona sadzi ze dalaby rade osiagnac wiecej chce to niech osiaga.. co wam do tego nie chcecie nie musicie pomagac nikt was do niczego nie zmusza. Natomiast jesli chodzi o czestotliwosc dodawania postow to okej troche rozumiem ale skoro nie dodaje to znaczy ze ma jakies powody moze blahe moze i nie ale to nie wam kurwa przyszlo to oceniac. Jedyne co w tej sprawie mozemy zrobic to liczyc na zmiane a nieuzasadnione hejty napewno w tym nie pomoga
    Dziekuje xxx @kllauduchy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :)) jednak są jeszcze normalni ludzie
      xx @misiex

      Usuń
  13. Nie chce tego bloga mam swoje i tak jak mowisz chce sobie sama zarobic. Na tak duza ilosc wejsc jak tu.Ja tylko poddalam pomysl bo moze autorka se nie radzi czy cos.
    Ale musimy przyznac Viv niezbyt dobrze traktuje czytelnikow,al trudno noe czepiajcie sie mnie ,ze poprostu wyrazilam swoje zdanie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko. wyraziłaś swoje zdanie. Ale kim do kurwy nędzy jesteś, żeby jej mówić, że nie szanuje swoich czytelników? mówisz takie gówno nazywając ją poprostu chamem, mającym w dupie czytelników a potem mówisz, żeby sie nikt ciebie nie czepiał, pozdrawiasz i DODAJESZ MINKĘ. -. NIEE, no co ty to wcale nie wygląda na to że jestes zdrowo walnięta.
      Dziewczyna chce poprostu, żeby więcej osób czytało jej opowiadanie. Na 100% każdy kto prowadzi bloga z takim opowiadaniem, chciałby aby jego niewątpliwie ciężka praca, było coraz bardziej doceniana. Przecież to logiczne, co nie?? Prosi swoich fanów o to, a ci co poprostu ją wyzywają i piszą, że traktuje ich jak źle, to niech lepiej nic nie piszą i dadzą działać tym, którzy szanują autorkę, rozumieją i chcą pomóc w rozgłosie.Nikt nikogo tu nie trzyma, więc nie rozumiem, po co do choley ludzie piszą tu takie rzeczy, zamiat poprostu zachować się jak normalny człowiek-przemilczeć i sobie pójśc jak coś sie nie podoba. Jesze kurwa jakiś komentarz o oddaniu bloga? Serio, kurwa?? Ludzie jestem pewna, ze włozyla w to opowiadanie wiele serca, czasu i weny, zapału i myslicie ze je odda, by laury spoczęły na kims kto bedzie tylko to publikował?? Rozdziały dodaje rzadko-ale rozumiem ją. Dlatego prosi, alby rozgłaszali jej bloga. chce aby każdy dodany rozdział miał więcej komentarzy, spowodowanych dobrą reklamą bloga w czasie między rozdziałami. Aby każdy, kto tu zagląda przeczytał wszystko, a na ostatnim rozdziale zostawił komentarz. Wiecie co?? myslenie nie boli -.- trzeba przełączyć swoją mózgownicę z trybu mam-to-w-dupie-muszę-jej-wygarnąć-bo-mnie-w-chuj-wkurza-tym-swoim-złym-traktowaniem-czytelników na MYŚLENIE. Czasami poprostu nie rozumiem takich ludzi Po co się wwalają, by tylko wkurzać innych? PO CO PISAĆ, JAK TYM MASZ SKRZYDZĆ INNĄ OSOBĘ? PO CO PISAĆ, JEŚLI CI SIĘ NIE PODOBA? PO CO TRACIĆ SWOJ CENNY CZAS NA TAKIE RZECZY, BY TYLKO ZROBIĆ KOMUŚ PRZYKROŚĆ?
      czasami myślę, że niektórym nie da sie już pomóc, są poprostu pojebani.
      Viv. rozumiem cię. to dlatego to piszę-bo cię rozumiem i szanuję jako autorkę tego bloga, dla którego bardzo się poświęciłaś. I nie pozwolę, żeby jacyś ludzie, nic nie wiedzący i gadający jakies popieprzone głupoty robili ci przykrośc. Uwarzam, że każdy kto poświęca swoj czas dla innego czlowieka, tylko zeby zrobić mu przyjemnosc zasługuje na szacunek. Czasami jednak spotyka sie takie osoby, ktore nie rozumieją tego słowa. Mam nadzieje, że nie jest ich dużo.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Supet, ale wiesz czytelnikow ma dosc ;) a jak ma napisane rozdzialy to jaki prpblem jestje dodac?

      Usuń
  14. Zaczelam dzis czytac twojego bloga i powiem ci ze ŁAŁ. Stworzylas super fabule ktora zaledwie garstce osob sie udaje. Akcja jest niesamowita. Nigdy nie wiadomo co sie stanie i wedlug mnie wlasnie dlatego czytelnicy chlona zawartosc tego oto bloga. Ja sama jak zobaczylam to pomyslam ze to jest znowu jakies malo wciagajace ff po ktorym w 4 rozdziale nie ma juz akcji. Ale tak sie stalo ze przeczytalam wszystkie. Plakalam, smialam, zloscilam i wszystko to co mozna bylo robic podczas czytania tego oto bloga. Przezywalam z Effe kazda sekunde i wrzucajac na Malika. Uwazam ze masz talent i to nie byle jaki. Nie wiem czy kojarzysz bloga/blogi Horanowej min. Black, Silence,Fighter i Engime ale dokladnie masz taki sam talent jak ona. Wasze blogi sa tak wciagajace ze mozna bylo by je czytac non stop. Jest szesnascie po polnocy a ja siedze i pisze. Moze nie bede zanudzac i przejde troche do opidu postrzeganych bohaterow przeze mnie
    *Effe
    Na poczatku opowiadania byla strasznie szara myszka ktora byla jedna z takich ktore padly ofiara tak zwanej elity szkolnej. Lecz poźniej gdy do jej zycia wkracza Malik zmienia sie i to bardzo. Nie bala sie postawic matce, Malikowi i tej jedze Vic co tez jest duzym plusem. Wedlug mnie Effe podczas opowiadania rozwija sie z szarej myszki na przebojowa laske
    *Zayn Malik
    Mimo ze nadal jest postrzegany w opowiadaniu za bad boy'a to jednak widac u niego ta odrobine zmian ktora wprowadzila u niego Eff. Ukrywa ale jednoczesnie odkrywa to uczucie ktora stara sie tak dobrze zamaskowac przed swiatem a szczegolnie przed Eff bedac aroganckim i chamskim dupkiem.
    * mama i tata Ef
    Hmm...wedlug mnie oni sie zmieniaja szczegolnie mama Ef ktora widzi.ze jej corka.oddala sie od niej. Staje sie dojrzala...nie wiem jak to ujac. Zdaje sobie sprawe ze z Ef bedzie teraz coraz trudniej i dlatego probuje ja odizolowac od swiata poprzez nauke. U ojca...nie zauwazylam jakis szczeholnych zmian. Ale podejrzewam ze nastapia wtedy gdy dowie sie o Maliku
    * Alex
    On nic sie nie.zmienil. Ale ucichlo o nim wiec podejrzewam ze albo go usunelas lub szukuje zemste na.Ef dla Malika
    No to by bylo na tyle. Sprobuje ale nie obiecuje rozpowszechnic choc odrobine twojego bloga chociaz i tak uwazam ze zyskalas bardzo duzy rozglos. Niektore blogi nawet po roku nie moga czehos takiego osiagnac. Cozz...pozostalo mi tylko wierzyc ze przeczytasz ten komentarz. Noi oczywiscie czekam z niecierpliwoscia na nowy rozdzial. Weny zycze. / Wiktoria Krogulec :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie piszesz:) Czekam niecierpliwie na nn. Dodaj jak najszybciej:)

    Zapraszam do siebie:
    http://my-hatred-deepenslove.blogspot.com/
    http://mystory-imigation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz... nikt moze nie komentuje bo i tak zadko dodajesz rozdzialy. Czy to jest sens wgl komentować ? Bylam na blogu, gdzie na poczatku bylo w miare komentarzy, pozniej autorka napisala,ze jak bedzie powiedzmy np 60 komentarzy to doda nastepny rozdział, moze tez powinnas sprobowac bo u niej to zadzialalo, wsumie teraz samemu chce sie komentowac tamtego bloga....bez jej prosby

    OdpowiedzUsuń
  17. ale śmianie XDXDXDXDXDXD co pojazd, śmieszy mnie ta cała postawa autorki XD serio loooooool

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogę być twoją betą ;) Jakby co, to napisz 49076121 ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspieramy Cie, Viv. Ja osobiście zawsze staram napisać od siebie kilka słów pod każdym postem, bo wiem że to cholernie motywuje :) Nie chce brzmiec jak ta 'reszta' dziewczyn, ale serio nie moge doczekac sie kolejnych rozdziałów. 'Rozkochałaś' mnie w swoich blogach, i chyba nie tylko mnie. Pozdrawiam ciepło. <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Troszke mnie zirytowala twoja postawa viv. Nrzekasz ze masz malo komentarzy pod rozdzialami a czy zrobilas cos w tym kierunku aby byly one dodawane czesciej? Mam swojego bloga na tumblr i mniej wiecej tyle samo obserwujacych co ty ale znacznie wiecej komentarzy i to nie dla tego, ze moje blogi sa lepsze. Ja nawet do piet ci nie dorastam ale duza ilosc komentarzy jest spowodowana tym, ze rozdzial staram sie dodac raz w tygodniu i ja w porownaniu do ciebie ciesze sie kazdym komentarzem, lajkiem albo reblogiem. Zauwazylas ze kiedy czesciej dodawalas posty mialas ich wiecej? albo tyle samo z tym ze mialas mniej obserwujacych wiec tak jakby wiecej. Nazekanie nie zmotywuje ich do dodawania komentarzy na blogu. Zdaje sobie sprawe ze nie zawsze jest czas bo kazdy ma jakies wazne sprawy ale jaki problem widzisz w dodaniu rozdzialu ktory dawno napisalas? Moze troszke wiecej pokory i wdziecznosci. Znalezienie bety nie bedzie problemem ale jaki jest w tym sens? Nie bedziesz miala komentarzy jesli tak zaniedbujesz swojego bloga malo osob chce czytac blogi ktorych autorki maja jakies widzimisie a jesli masz juz te osoby ktorym zalezy na tobie to docen to a nie pierdol ze cie mecza bo pamietaj gdyby nie oni nikt o tobie by sie nie dowiedzial. A i jeszcze jedna sprawa jedno slowo "DZIEKUJE" nie zalatwi sprawy. Oni sa z toba 24/7 im tez sie cos nalezy prawda?
    Zastanawiam sie czy piszesz dla lajkow komentarzy czy moze dla siebie o dzielis sie tym z innymi a komentarze sa dla ciebie motywacja. Twierdzisz ze to 2 ale osobiscie odnosze wrazenie, ze jest inaczej
    Wiem ze nikt nie lubi krytyki ale tylko dlatego ze zazwyczaj prawda boli..
    nie mam tutaj konta wiec z anonima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram !!! RACJA :D

      Usuń
    2. Prawda.. Dziwie sie że ten koment jeszcze tu jest normalnie to by chyba go usunęła wiec albo tu nie wchodzi albo to tylko cisza przed kolejną burza

      Usuń
    3. Jestem obsolutnie za twoim komentarzem. Mam identyczne zdanie na ten temat.

      ;)

      Usuń
    4. Zgadzam się!

      Usuń
  21. EJ EJ Ej mam pomysł genialny :D:D Zróbcie jej fun club -.- coś jak Vivanators czy coś takiego -.- może wtedy przestanie gwiazdorzyć ....-.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dobre.. uśmiałam się nie powiem :) Chociaż wątpie żeby to coś pomogło wtedy też zaczną ją hejtować i znów zawiesi bloga bo ma zły chumor.. także każde rozwiązanie jest złe. Ja uważam źe jen fanki powinny ją kopnąć w dupe i może wtedy zobaczyłaby co stracila.. Dzięki i czekam na h8
      Ada :*

      Usuń
    2. Niech zje Snickersa Xd bo zaczyna gwiazdorzyc

      Usuń
    3. Jeśli będzie trzeba to jej nawet go kupię / Ada

      Usuń
    4. Idiots, idiots everywhere.
      JAKIE TE KOMENTARZE DOJRZAŁE NO,NO. CZYTAJĄC JE MAM WRAZENIE ZE PISZĄ TO DZIECI, MAJĄCE 10 LAT.
      SNICKERS. SAMA SOBIE KUP ALE NIE WIEM W DUPE SE WSADŹ I SIE ZAMKNIJ. NIE LUBISZ JEJ? SĄDZISZ ZE GWIAZDORZY? to mam pytanie. PO CHUJA WCIĄZ TU JESTES?
      ADA. JEJ FANKI NIE MAJĄ TAKIEGO ZJEBANEGO TOKU MYŚLENIA JAK TY WIĘC TO WSZYSTKO ZMIENIA.

      Usuń
    5. właśnie, że jej fanki są nią zaślepione-.- nawet nie widzą tego braku szacunku i jak je viv olewa -.- czekam na hejt :D /Ala

      Usuń
    6. Anonimku bo nie wiem jak mam się do ciebie zwrócić( pomińmy to) wręcz czekałam ta ten jakże "dorosły" komentarz. Chodziło mi o to, że jęsli powstały by vivnators to inni by ją zaczęli hejtowac zobacz jak było a raczej jak jest z saszan i kwiatem. Potem znów by miała zły humor i zawiesiłaby bloga. Rozumiem że umysł artysty pracuje troche inaczej ( bo co by nie powiedzieć talent do pisania ma ) ale jej to juz szczyt wszystkiego. Jak pięcioletnie dziecko któremu zwrócisz uwagę zaczyna płakać i pokazuje swoje foszki tak viv zamyka bloga jak tylko sa jakieś negatywne komentarze. Albo ma jakies zaburzenia osobowości albo serio ma wszystkich w dupie. Nie wiem jak jest bo psychologiem nie jestem. Kiedyś wręcz uwielbiałam tego bloga. Jednak to były czasy w których dbała o swoich czytelników i miała więcej pokory. Pamiętam jak wchodziałm tutaj i było 50 osób aktywnych a teraz wchodzę ostatnio i jest 4 to chyba o czyms świadczy tym bardziej że teraz ma więcej obserwujących więc online tez powinno być więcej. Mało osób chce czytać takie blogi gdzie autorki zachowują się jakby cąly czas miały napięcie przedmiesiączkowe. Proponuje poczytać jej aska może wtedy zrozumiesz co mam na myśli. Nie zyczę nikomu źle ale może viv zrozumie co miała dopiero jeśli to straci / Ada

      Usuń
    7. nie wiem po co do kurwy się tak rozpisujesz i piszesz drugi raz to samo i po co do kurwy wciąż tu jesteś. Przepraszam za przekleństwa, zazwyczaj tak nie mam no ale mnie szlag trafia jak patrze na takie gówno. Czytałam jej aska. I co? Skoro uważasz że nie dba o czytelników lub ma za mało pokory to po co tu wchodzisz i komentujesz? nie ogarniam tego. Jeżel mi sie coś nie podoba no to poprostu wyłączam i daruje sobie jakieś sprzeczki i komentarze które i tak nie mają sensu. Więc skoro coś ci tu nie pasuje to radze poprostu usunąć sobie tego bloga z głowy i czytać lepsze. Ja bym tak zrobiła na twoim miejscu. No ale jestem na tym blogu od początku i zamierzam byc do końca. I lubie czytac to opowiadanie i dużo osob lubi więc to nie twoj interes, co straci jak wszyscy od niej odejdą. A tak sie nie stanie, przykro mi.
      Więc tak ogolnie to chcialam tylko napisqc ze jak cos ci sie nie podoba to poprostu wywalaj stąd i nie marnuj swojeg cennego czasu na komentowanie, złoszczenie się . Oszczedzisz swoj czas, innych. nie bedziesz sje wkirzac i nie wkurzysz innych.
      Co do mojego imienia, to sądze, że tak chamska i wredna osba jak ty nie zasługuje na to żeby je znać.
      przyjmij poprostu, że jestem kimś to siedzi teraz i pisząc ten komentrz, broni autorkę tego bloga, bo ma choć trochę szacunku.
      A ty poprostu jesli masz byc taka (w sumie to do wszyskich ktorzy hejtują) to wyjdżcie stąd i jesli az tak bardzo wam sie nie.podoba -nie wracajcie.
      Wątpie aby ktoś tęsknił.

      Usuń
  22. Super rozdział już czekam na kolejny <3
    A w międzyczasie zapraszam do mnie na opowiadanie kryminalne http://givemelovemw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WTF?!? Nie wiem czy zauważyłas ale to nie jest rozdział...

      Usuń
  23. Genialny rozdział !!! oby tak dalej , XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD loooool

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć. Nie byłam tutaj szczerze mowiac naprawde dlugo, z tego wzgledu ze bloga zablokowalas i wlasciwie my, ze juz nie wrocisz. Ale o tym nie zamierzam pisac.
    Bardzo sie ciesze ze wrocilas, serio. Twoje blogi sa wspaniale i naprawde masz talent. Nie rozumiem jednak, dlaczego tak bardzo ubolewasz nad komentarzami. Sama musisz przyznac, ze nie dodajesz rozdzialow systematycznie i odleglosci miedzy nimi sa czsami spore. to z jednej strony zniecheca czytelnikow.
    Niektorzy czasami nei maja czasu kmentowac, chociaz wiem, to nie w calosci ich usprawiedliwia.
    Twoj blogi sa cholernie popularne, naprawde nie wiem co musialoby sie zdarzyc, zebys wreszcie mogla powiedziec ze jestes zadowolona. Masz strasznie duzo komentarzy, obserwatorow wiec nie wiem, co Ci nie pasuje.
    Masz wiele czytelnikow, docen ty ich wreszcie troche! Zniecheca ich Twoje wieczne narzekanie i zapewne to, ze rozdzialy dodajesz naprawde w duuuzych odstepach, wiec nie mozesz sie dziwic, ze niektorzy sie zniechecaja.
    Nie patrz na hejty, spojrz na Twoich wiernych czytelnikow (ktorych jest naprawde sporo) ktorzy kochaja Twoje ff. Masz naprawde wielki talent i nie marudz :)
    Jesli chodzi o ludzi, ktorzy bezczelnie zżynaja od Ciebie tekst, to po prostu krew mnie zalewa. Ich trzeba normalnie wyeliminowac, to sa po prostu szuje.
    Nie chcialam Cię w zadnym stopniu urazic, nie w tym mialam cel. Chce Ci tylko po trochu uswiadomic, jak to wyglada ze strony czytelnika. Przemysl to wszystko i zastanow sie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Powinnam się uczyć do egzaminu ale w zamian przeczytałam Twoje opowiadanie...
    No cóż, nie będę udawać że żałuję poświęconego czasu, bo historia jest niesamowita!
    Mam nadzieję, że powrócisz szybko z nowym rozdziałem :)
    Musze przyznać, że Cię nie rozumiem, gdyby moje opowiadania miały tyle wyświetleń i komentarzy skakałabym do nieba ze szczęścia!
    Naprawdę powinnaś docenić to co masz, dużo osób marzy żeby osiągnąć taki sukces.
    Cóż, zamykam się już i czekam z nadzieją na ciąg dalszy :)
    Jakbyś chciała zajrzeć do mnie byłabym zaszczycona :)
    Pozdrawiam :*** xoxox
    http://my-life-as-annie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. #We #love #you #Viv #and #your #stories! Lots of love! x

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak wam sie nie podoba to ze tak rzadko dodaje posty to zatrzymajcie to dla siebie krytyka nie sprwi ze doda je szybciej a tetaz to watpliwe ze dodaj je jeszcze w tym miesiacu albo nawet nastepnym dziekuje kurwa dziekuje czy wy serio nie potraficie sie powstrzymac wziac oddech i wylaczyc a nie pisac tkie cos nastepnym razem moze wypij sobie meliske czy cos a nie takie gowno piszesz ewentualnie nie wchodz tu wgl.. dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy moja droga wyraża to co w niej siedzi.
      Może tutaj krytykować jak i pochlebiać.
      ;)

      Usuń
  28. Zostałaś nominowana do Liebster Awards!
    http://bby-be-with-me-so-happily.blogspot.com/2014/02/liebster-awards_9.html

    Jeżeli nie 'bawisz się' w takie coś, to przepraszam za spam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Weszłam na tą strone tylko i wyłącznie żeby napisać ten komentarz.
    Przez swoje "zwlekanie" z rozdziałami tracisz niestety fanów.Jednym z nich jestem ja.
    Ta opowieść traci sens jeżeli nie czytasz jej systematycznie.
    To jest jak z nauką , przeczytasz rozdział raz na miesiąc a po mięsiącu wrócisz do tego , przypomnisz sobie ale to nie będzie miało sensu.
    Nie wiem co chcesz przez to osiągnąć. Chcesz zostać przy nas dłużej czy co?
    Pisz proszę cię częściej bo mnie to naprawdę denerwuje.
    I zasada jest łatwa,, piszesz i utrzymujesz popularność ,, albo nie piszesz i tracisz ;),,
    Róbta co chceta,,
    ale wszystko ma swoje wyniki końcowe ,,

    Pozdrawiam,,
    niecierpliwa

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwsze co mi przychodzi na myśl po przeczytaniu twojego opowiadania WOW. Jedno wielkie WOW. Kobieto piszesz niesamowicie! Masz wielki talent i pomysł na swoją pracę i proszę nie przerywaj dodawania kolejnych rozdziałów z powodu jakiejś głupiej dziewczyny, która zaczęła zapożyczać z twojej pracy dialogi etc. Zlej na nią. Podaj jej nazwę na swoim blogu i powiedz, że praca, której ponoć ona jest autorką to plagiat itp.
    Co do braku komentarzy. Uwierz mi, nie powinnaś narzekać, ponieważ twój blog jest naprawdę bardzo popularny. Odwiedza go wiele osób, komentuje również. Istnieją blogi, które są równie dobre pod wieloma względami i nie komentuje ich tak wiele osób jak u ciebie. Dobra to w tym temacie tyle.
    Dobra dalej. Zdarzają ci się pojedyncze powtórzenia np że i zaraz znów jest że. Możesz zastąpić to np iż, to jest tak na prawdę to samo tyle, że iż jest teraz rzadziej używane. Mówią, że jest to staroświeckie, lecz mniejsza o to (wiadomo nikt nie jest idealny).
    Hmm co dalej... Wiadomo, opowiadanie nie jest mega orginalne, ponieważ jest sporo o podobnej tematyce. Jak by to ująć, jest to teraz bardzo modne? Mi się podoba twój styl pisania. Jest lekki. Mniej więcej wszystko jest dopracowane, dialogi, opisy itp. Moim zdaniem jest rewelacyjnie i nie mam się do czego przyczepić.
    Nie wiem co pisać. To wszytko co tutaj wymieniłam nie trzyma się ładu i składu, ale jest i zapewne napisałam to co inni już mówili, no ale cóż.
    Życzę dużo, dużo weny, bo na pewno się przyda takiej psiarce jak ty. Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim zdaniem powinnaś doceniać każdy komentarz, bez względu czy jest długi czy krótki, bo równie dobrze osoba pisząca mało mogłaby w ogóle go nie napisać. Mam nadzieje, że go chociaż przeczytasz..
    Czekam na kolejny rozdział ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym jeszcze dodać, że nie które autorki znanych ff piszą rzadziej bo nie mają czasu itp ale ty masz już rozdział i nie wiem dlaczego go nie dodasz. To ma być dla nas jakaś kara za niedodawanie komentarzy i nieobserwowania bloga? Jeżeli tak to życzę powodzenia z kilkoma czytelnikami

      Usuń
  32. Obiecuje, ze niektórych hejterów to kurwa odnajde i powiesze za włoski łonowe. DAJCIE JUZ SPOKOJ!! Pytanie o rozdzial robi sie juz chore, a podpuszczanie Viv to przegięcie. Może Wy nie macie własnego życia w REALNYM świecie, ale ona je MA. Nie siedzi po kilkanascie godzin przed kompem, a jej jedynym zajeciem nie jest dodwanie dla Nas rozdzialow. Bedzie chciala - to doda, nie - to nie. Oczywiście, że chciałabym rozdział, ale nie bede go wymuszać na niej w taki sposób jak inni. Może lepiej POPROSIĆ niż z ryjem za przeproszeniem do niej? Płakać się chce jak widze takie wypowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ooo kurwaaa kocham cie dziewczyno jest zajebisty . Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  34. No i macie.. Sfochała się nasza gwiazda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to się sfochała. Jak będzie chciała dodać to doda. Nie to nie. PROSTE.

      Usuń
  35. Wspaniały wpis i świetny blog <33
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/2014/02/6-rozdzia-chwytaj-dzien-najbardziej-jak.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Prosze cie dodaj rozdzial ;ccc

    OdpowiedzUsuń
  37. Boże. A Viv znowu zaczynasz. Słuchaj, to jest tak : zakładasz tego bloga jakby nie patrzeć dla nas nie dla siebie. Po co miałabyś go zakładać, skoro możesz sobie zachować blogi dla siebie ? Więc nie wiem dlaczego jesteś taka nie miła dla swoich czytelników i o wszystko się czepiasz. O każde małe pytanie kiedy rozdział. Miło by było gdybyś chociaż nam powiedziała przybliżoną datę dodania, bo my czekamy z niecierpliwością ( nie mówiąc już o tym, że ponoć masz już napisane YL) To nie, oczywiście teraz jak to przeczytasz, będziesz miała ból dupy do mnie nie ? A miej sobie, mnie to nie przeszkadza. Wyraziłam swoją opinię, kropka :) Dziękuję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%!

      Usuń
  38. szkoda, że przestałaś publikować :c

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeju Viv... :c
    naprawdę cię szanuję i wgl, ale jest mi przykro, bo wydaję mi się, że ty nas - czytelniczek - nie.
    Najpierw pracasz po wielu namowach ludzi - oczywiście wszyscy się cieszymy :)
    A teraz znowu przestajesz publikować?
    Dlaczego robisz nam takie coś? :(
    Rozumiem, że tobie też jest przykro-te wszyskie beznadziejne komentarze i takie tam..
    Ale wciąż nie mogę tego zrozumieć.
    Tak wiele ludzi wręcz kocha twoje opowiadania - wszystkie!
    Nie wiem, czy wchodzisz wgl na trgo bloga i czytasz to wszystko, ale trudno. Nawet jeśli nie.
    Zastanów się nad tym.
    Bo albo prowadzisz tego bloga ragularnie, dodajesz rozdziały systematycznie, masz dużo komentarzy i cieszysz się z nich, albo poprostu... usuwasz tego bloga.
    Bo wydaję mi się, że robisz te dwie rzeczy na raz, a to ci nie wyjdzie :c
    Poprostu podejmij w końcu tą decyzję.
    Dopiero potem zobaczysz czy było warto. Inaczej sie tego nie dowiesz.
    Napewno nie w tak sposób, jaki ty robisz, niestety :(
    Życzę ci powodzenia.
    Twoja zatroskana, wierna czytelniczka. xx

    OdpowiedzUsuń
  40. Jesteś żałosna. Najlepiej usuń tego bloga, bo tylko robisz wszystkich nadzieję. ROBISZ NAS WSZYSTKICH W KONIA. co? Może jeszcze chesz żeby Cię błagac na kolanach o nowy rozdział? Łaski mi nie robisz. Przestaję czytac tego bloga. Więcej tu nie zawitam.

    No i współczuję wam dziewczyny. Może za jakieś dwa lata wstawi nn, a potem bedzie mieć pretensje, że nikt jej nie komentuje. Do widzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Naprawde świetnie piszesz i nie przejmuj się tymi komentarzami. Moim zdaniem reklama dla takiego popularnego bloga to wielki plus , czytam Twoje opowiadanie od samego początku jestem jego najwiekszą fanką i naprawde warto jest czekać na nowy post . Piszesz idealnie ,kocham twój styl pisania wcale nie jest oklepaby ktoś po prostu zazdrości i tyle. Komentować powinni ci co naprawde lubią takiego typu opowiadania a nie jakieś śmieszne teksty ,dziecinne i irytujące. Mam nadzieję,że bedziesz pisać dalej i skopiesz wszystkim tyłki hehe ;)


    Nika ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Sama nie wiem dlaczego teraz dopiero komentuje ale no cóż ... Więc na początek kiedy pierwszy raz odwiedziłam tego bloga i zauważyłam że ostatni post jest dodany 19 stycznia a ja zaczełam czytać bloga na początku tego miesiąca. Powiem szczerze że to mnie nie zniechęciło to wydało mi się interesujące że z tyloma obserwatorami zaprzestałaś pisanie ale zaczełam czytać od początku ignorując ten post i SKOŃCZYŁAM 5 marca przeczytałam ten post i trochę komentarzy i podziwiam Cię na prawdę przestałaś dodawać posty przez hejty, i przez pytania o następny rozdział i to ani trochę nie wydało mi się głupie bo nie u miałam postawić się w twojej sytuacji . dużo osób miało do ciebie o to pretensje LUDZIE ogarnijcie się dziewczyna piszę wspaniałe blogi i staje na głowie żeby to się wam podobało a wy macie to gdzieś (oczywiście nie wszyscy) zapewne notorycznie przeszkadzał jej brak weny ale trudziła się żeby WAM się spodobało więc z łaski swojej nie miejcie do niej pretensji ! Ja daże Cię szacunkiem że choć wiedzialaś że chejty będą to postwiłaś na swoim i nie dodajesz rozdziałów . w szczególności spodobało mi się to że przy rozdziałach pisałaś "każdy mój rozdział traktujcie jako ostatni" to było super zresztą nadal tak uważam pokochałam twoją twórczość od początku i kochać będę nie zwarzając na nic ani na nikogo.Czuję się jak bym komentowała twój epilog ;) i chociaż próbuje zapomnieć to nie mogę o tym blogu jeszcze zakończyłaś w takim momencie "w takim razie jesteś dla mnie nikim" boże nie wiedziałam co ze sobą zrobić jak to przeczytałam :p i na koniec nie przejmuje się hejtami bo twoi fani zawsze będą z tobą a już na pewno Ja :* /Paulina:d

    OdpowiedzUsuń
  43. Viv *__* . Ten blog jest jednym z najlepszym jakie czytałam, nie dość, że czyta się dobrze to ma jeszcze rewelacyjną fabułę. Jeden z głównych bohaterów - Zayn, nie zmienia się tak od razu po zapoznaniu się z Ef, jak to bywa w większości blogów o podobnej fabule. Dziękuję Ci, że zdecydowałaś się opublikować tą historię. Nie mogę się doczekać, aż dodasz nowy rozdział, ponieważ skończyłaś akurat w takim momencie, że po prostu nie wiedziałam nawet co mam myśleć. Czekam z niecierpliwością na następny rozdział, pozdrawiam. xx
    P.S Nie przejmuj się tymi negatywnymi komentarzami :). Oni tylko wyrażają swoją opinie i przypuszczam, choć 100 % pewności nie mam, oni po prostu chcą zwrócić twoją uwagę na nich i żebyś częściej dodawała rozdziały bo tak jak ja nie mogą się już doczekać, lecz mimo wszystko cały czas będę czekać! Za bardzo lubię tą historię, żeby odpuścić. Haha :D

    OdpowiedzUsuń