środa, 27 listopada 2013

POWRÓT?

Nie wiem, jak to się stało. To wasza wina. 
Odblokowałam, nie wiem jednak czy nadal jest dla kogo. Kilka osób robi akcję na twitterze, została dzielna jedna i dziękuję jej za to, bo moim marzeniem było zawsze, żeby ktoś zrobił dla mnie taką akcję, ale nawet o tym nie myślałam... w końcu czemu ktoś miałby tracić na mnie czas?
Nieważne. Przepraszam, dziękuję, proszę.
Jeśli jesteście, pokażcie x 

P.S. byłoby miło, jakbyście rozpowszechniały to, że odblokowałam :)

176 komentarzy:

  1. Aaaaa kocham cię dziękuje, że to dla nas zrobilaś /Gabriela:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu dziękuję Ci za to, że odblokowałaś :D Kocham Cię <3 :** /Alex

    OdpowiedzUsuń
  3. IUATSCDHBKEWGDCKVGHECQ JESU TO SIE NAPRAWDĘ DZIEJE AAAAAAAAAAA #VIVCOMEBACK ~@smileandwavexx :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, jeju! :3
    Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!! :D jej jak sie ciesze ! :* kocham Twoje blogi sś świetne! :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko!
    Czy to dzieje się na prawdę? Czy to tylko jakiś piękny sen?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK. w końcu zaczęłam w to wierzyć :)
      Będę czytać wszystkie twoje blogi!

      Usuń
  7. Nie wierze <3
    Na prawdę,jak przeczytałam na ask'u,że odblokowałaś to było takie wooow.Teraz jeszcze ten post,jejuu.nie wierze,nie wierze,nie wierze.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeeejku! Wracasz tak?! *.* Jak ja się cieszę!
    Nie rób tak więcej! Wiesz ile razy ja tu wchodziłam i nie mogłam wejść, bo była zablokowana strona? ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiesz jak się cieszę! x

    OdpowiedzUsuń
  10. nareszcie jakaś dobra wiadomość <3
    dobrze że już wracasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Alleluja! Najlepszy dzien <3 I mam nadzieje ze 'ta jedna' na tt to ja (ILOVEMUSIC141) Kocham Cie <3 OMG płacze.. Jak widac marzenia sie spleniają xxx

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta dam! Jestem tu specjalnie dla ciebie, żeby cie wesprzeć! Gdzieś tam wiedziałam, że wrócisz, ale jednocześnie szanowałam twoją decyzję o odejściu. Myślę, że jednak warto jest publikować nawet dla garstki osób, bo teraz wiesz, że chyba tu już nie będzie tych niemiłych osób, które sprawiały Ci przykrość. Mocno trzymam kciuki za twoje dalsze blogowanie i wiem, że sobie poradzisz. Dziękuję ci za wszystko, za publikowanie i za to, że poprostu jesteś./ŻELEK

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG czy ja śnie ?! Wróciłaś < 3 Kocham Cię ! Twoje blogi są najlepszymi ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem !! :D
    Normalnie kocham Cię <3 !

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój ulubiony *-*
    Czeeeekam! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaa nie wierze :-) ciesze się tak bardzo !!! Mam nadzieje ze bedziesz pisała na tym blogu swoje opowiadanie <3<3<3@Patii_heart18

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoją twórczość i strasznie się cieszę, że wracasz <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, tak, tak ! ♥♥♥♥♥
    Myślałam, że już nic mnie dziś nie uszczęśliwi, a jednak ! *-*
    Nawet sobie nie wyobrażasz jak się cieszę, jeeeejku *_*
    Jestem moją ulubioną blogerką !
    Uwielbiam Twoje opowiadania i to jak piszesz!
    Czekanie się opłaciło, ahh ♥

    Pozdrawiam :>
    @blue_eyes_9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero zauważyłam błąd -.-
      Oczywiście, że miało być "JesteŚ" ! haha
      Wybacz :D
      Całuję :*

      @blue_eyes_9

      Usuń
  19. omg ! jak cudownie ;* widziałam już na asku, że masz zamiar odblokować i tak się cieszę, że to zrobiłaś ;3
    nie opuściłam Cię nawet na chwilke. ciągle czekałam aż w końcu zmienisz zdania i ten dzień nastąpił dzisiaj;** wiem, że z tym dodawaniem nowych rozdziałów to jeszcze nie pewne(mam nadzieję, że niedługo będzie pewne;*) to i tak zawsze będę(chyba będziemy) z tobą, kochana ;*
    Dziękuje, że jesteś i że się zdecydowałaś na odblokowanie.
    I LOVE YOU, VIV <3

    ( znowu przepraszam, że się powtarzam ;( )

    OdpowiedzUsuń
  20. #VIVCOMEBACK ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że nie siedzę na TT :c.
    Dziękuję, za to, że wróciłaś, bo chyba dłużej bez ciebie bym nie wytrzymała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak się cieszę że wróciłaś <3 Jupi !!! Ze wszystkich twoich opowiadani (które są CUDOWNE) Najbardziej kocham to <3 Już nie mogę się doczekać co będzie dalej i jak potoczą się losy tej dwójki ;**
    Czekam na nowy rozdział, który mam nadzieję pojawi się szybko i Weny życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! KOCHAM tego bloga i ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. OMG!! Jesteś wspaniała, nawet nie wiesz jak się cieszę, że postanowilaś wrócić i kontynuować, kocham twoje opowiadania a zwłaszcza to. Masz przeogromny talent i bardzo cieszę że wracasz. Bede cierpliwie czekać na rozdział. Pozdrawiam i życze ci mnóstwo weny, cierpliwości i tego byś wyrwała pomimo niektórych komentarzy :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  25. Lepiej odblokuj Lovelorn.

    OdpowiedzUsuń
  26. TAK! Jestem i zawsze będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Taaaaak !! W końcu ! Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że odblokowałaś ! Czekam z niecierpliwością na nowy rozdział ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. DZIĘKUJĘ ŻE TO ODBLOKOWALAS!!! Już straciłam nadzieję że kiedykolwiek jeszcze da się coś z tym zrobić. Już się nie mogę doczekać kiedy napiszesz kolejny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam nadzieje, że pojawia sie wkrotce jakies nowe rozdziały, bo umieram z ciekawości. ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Już nie mogę doczekać się nowego. Nawet nie wiesz jak się z tego powodu cieszę. :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem i nie mam zamiaru się nigdzie ruszać :) Czekam na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Co jejku nie wierze bardzo chce! Jeeeej to mi sie sni? Nie wierzylam ze jeszcze wejde na bloga i ujze jego naglowek kocham cie bardzo!!! Pisz, wstawiaj rozdzialy i sie nie marnuj!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  33. o kurde DZIĘKUJĘ ZA ODBLOKOWANIE BAAAAAAAARDZO!<333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  34. O jejku! Nie moge uwierzyć! Tak się cieszę! Tęskniłam za Twoimi opowiadaniami. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Awwwwww Viv <3 Dziękujemy,a w sumie dziękuje to za mało powiedziane.Kochamy cię pamiętaj.Jesteś najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  36. YEACH!<3
    Jestem i bede rozpowszechniala. Twoj talent jest przepiekny! Pisz kochana! My czekamy jak zawsze
    #Vivcomeback

    Natali

    OdpowiedzUsuń
  37. jasne że jest dla kogo! masz wiernych czytelników ;) nawet nw jak długo na to czekałam! żebyś widziala moja wczorajsza reakcje gdy przeczytalam ze odblokowalas :') kocham Cie tak bardzooooo! <3 @gochillout

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak Tak Tak :D
    Ale sie cieszę że wracasz i będą nowe rozdziału.
    Już się nie mogę doczekać.
    Dziękuję ♥
    ~ @Roxy_Wachowiak
    ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. nawet nie wiesz, jak się cieszę, że wróciłaś:) nie mogę się doczekać jakiegokolwiek rozdziału, powodzenia i dziękuję :* <333

    OdpowiedzUsuń
  40. Super że wróciłaś <3 ~@heroineNialler

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham Cię i wszystkie twoje opowiadania <3
    Jesteś bardzo dobra w tym co robisz, masz talent.
    Dziękuje, że wróciłaś xoxo
    @zanka1997

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem, i obiecuję- będę czytać. Bardzo mi / nam miło, że wróciłaś. Dziękujemy. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem i czekam cierpliwie na rozdział :D <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem i czekam cierpliwie na rozdział. :D <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem, cieszę się niezmiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że "wróciłaś"! Mam nadzieję, że jednak będziesz kontynuować blogi już do końca. :) Dziękuję! Umiliłaś mi ten niezbyt dobry dzień tą wspaniałą informacją! :)
    Pozdrawiam
    xoxo
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  47. Aaaaaa ! Czekałam na to aż wrócisz ,modliłam sie o to ~! Kocham cie ,naprawdę dziękuje ci za to że wróciłaś ; ** Tak bardzo się ciesze : ))
    InezxD

    OdpowiedzUsuń
  48. Wróciłaś! Huraaaaa! <3 Dziękuję, że wróciłaś ; *!!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak przeczytałam tą notę to popłakałam. Nawet nie masz pojęcia jak sie cieszę<3 . Jezu dziękuje Ci bardzo Cię Kocham. <3

    OdpowiedzUsuń
  50. CIESZE SIE TAK BARDZO OMG CZEKAMY NA NOWE ROZDZIAŁY <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciesze się że już jesteś:):)
    Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  52. jestem :) cieszę się, że wróciłaś x

    OdpowiedzUsuń
  53. Tak bardzo się cieszę. Jeden z moich ulubionych blogow wrócił do chwały. Przeczytam wszystko jeszcze raz *o*

    OdpowiedzUsuń
  54. Czekam aż dodasz nowe rozdziały na tego bloga ♥♥♥♥ Patrycja!

    OdpowiedzUsuń
  55. Właśnie przeżyłam zawał z radości że widzę to opowiadanie odblokowane :) WIELKIE DZIĘKI !!!

    OdpowiedzUsuń
  56. W końcu powrót :D
    Kocham tego bloga <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  57. KURWA NAWED NIEWIESZ JAK SIE CIESZE :')

    OdpowiedzUsuń
  58. cieszę się ze w końcu jesteś

    OdpowiedzUsuń
  59. Aaaaaa juz sie nie moge doczekac...

    OdpowiedzUsuń
  60. KURWAKURWAKURWAKURWA AAAAAAAAAAAAA!!!!!! Dobry Boże!! *O* Czekałam na ten dzień z utęsknieniem!!! Żebyś ty widziała, o tu się dzieje! Jeszcze chwila i na ścianę wbiegnę xD Ja Pierdole,m tyle radości! Życie wygrać <333 Już nie mogę się doczekać rozdziałów <3333

    OdpowiedzUsuń
  61. Jej! Nie mogłam się doczekać ♥

    OdpowiedzUsuń
  62. Nareszcie! TAK TAK TAK TAK ! :D <33333 aaaaaaaaaaaaawwwwwwwww

    OdpowiedzUsuń
  63. Jesteśmy z tobą! <3

    OdpowiedzUsuń
  64. jej nie mogę uwierzyć, na pewno będę czytać <3

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo się cieszę, że odblokowałaś blogi, mam nadzieję, że powrócisz do publikacji:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. jezu, nie mogę w to uwierzyć aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, skaczę po całym domu i płaczę ze szczęścia, zostań z nami już na zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  67. ohohohohohohohhhoho
    Jesteśmy tu <3
    Nadal podjarana Ruby ♥

    OdpowiedzUsuń
  68. Jsus ! Myślałam że już nie wrócisz !!! Jak ja cię kocham C: Proszę pisz dalej, to nie może się tak skończyć :C

    OdpowiedzUsuń
  69. JEST !!!! TAK BARDZO SIĘ CIESZĘ,ŻE WRÓCIŁAŚ !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  70. ja jestem jeju ja tak pacze a tu uu jezu ale sie jaram kochamm <3

    OdpowiedzUsuń
  71. AAAAAAAAAAAAA!!! NIE WIERZĘ o.O Ojojojojo dziękuję Ci <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  72. zajebiście, że wróciłaś ;*****
    nawet nie wiesz ile to dla nas znaczy <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  73. To dzisiaj zdecydowanie najlepsza wiadomość !

    OdpowiedzUsuń
  74. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!WRÓCIŁAŚ AAAAAAAAAA O BOŻE ALE SIĘ CIESZCZĘ !!!!!!!!!!!!! KOCHAM TWOJĘ OPOWIADANIA PO PROSTU CIĘ WIELBIĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Teraz będę siedzieć w nocy i czytać twoje opowiadania<3

    OdpowiedzUsuń
  75. ŁOMATKO! Sprawiłaś, że mój dzień momentalnie stał się lepszy.
    Z niecierpliwością czekam na nowe rozdziały! ♥

    OdpowiedzUsuń
  76. lafnlanfkjndvknkdngkvnkjnvkdjnkjnndjkefnjapierdolekfsjfojodjgsdfjoewjfjdvdjfj;afkjgf!!!
    O.o Wreszcie nareszcie kochana Viv wróciła <3 OMG za chwilę padnę na zawal.

    OdpowiedzUsuń
  77. Ktoś mi napisał że wracasz i nie mogłam uwierzyć l, wchodze na bloga a tu taka niespodzianka <3

    OdpowiedzUsuń
  78. ajsjhh suuuper że wracasz xx nadzieja kwitnie we mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  79. najlepsza wiadomość jaką dziś dostałam! poprawiłaś mi humor bardzo <3 dziękuję! kocham cie <3

    OdpowiedzUsuń
  80. Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże, Boże
    wpadłam tutaj dzięki TT i nie żałuję, mam wielką nadzieję, że nadal będzie pisała tego- jak i inne- blogi jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  81. Jasne, że czytam. Czekam na następny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  82. Wielki powrót?! NARESZCIE, zawsze w Ciebie wierzyłam <3 Moc Malika xx :D

    OdpowiedzUsuń
  83. TAK TAK KURWA TAK TAK TAK TAK

    POWIEM CI KURWA SZCZEŻE ŻE JAK ZABLOKOWAŁAŚ TO SIĘ PORYCZAŁAM XD,, zabrałaś mi takie piękne opowiadanie <3 .,,, chciałam znaleść jaki kolwiek kontakt z tobą!! rozmawiałąm z innymi czytelniczkami żeby się czeokolwiek dowiedzieć. Gdy rozmawiałam z jedną która mi powiedziała że rozmawiała z Tobą i że nie chcesz wrócić , załamałam się. Boże jaki to dla mnie szok <3 , cały czas miałam nadzieje że wrócisz i wchodziłam tu co 3 dni.I nagle BUM ... boże ,, boże ,, boże .Nie wiesz jak jestem wdzięczna.Kocham Cię <3 i nieośmielaj się znowu blokować!!
    DZIĘKUJE!! <3 , wspaniale piszesz to najlepszy blog jakikolwiek czytałam <3

    Ps.Przepraszam za liczne błedy lecz bardzo szybko piszę bo się podnieciłam że wróciłaś XD

    OdpowiedzUsuń
  84. Jesteśmy, jesteśmy kochana :)
    Dla takiego opowiadanie warto czekać, a ja osobiście myślałam, że po prostu nie zostałam zaproszona do grona czytających i tylko próbowałam tu wejść co 2 tygodnie, aż nagle dzisiaj wchodzę i czytam, że Ty zablokowałaś tego bloga i na szczeście nie muszę nadrabiać nieprzeczytanych rozdziałów :*

    OdpowiedzUsuń
  85. Jestem!
    Dziękuję ci że odblokowałaś blogi!!
    Tak bardzo dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  86. Boże, w końcu!!!!
    nie mogłam siędoczekać!!!
    asnjfnjnwuglrejgke
    <3 <3
    WENY.

    OdpowiedzUsuń
  87. O boże kocham kocham Cię !!! Dziękuję że odblokowałaś ;**

    OdpowiedzUsuń
  88. Dziękuje ci naprawde. Kocham to opowiadanie, jest naprawde świetnie pisane i pomysłowe. Czekam na kolejne rozdziały. Jest masa ludzi, którzy czekali na odblokowanie go i jest to zasłużone. Prosze pisz dalej i nie opószczaj go. Jeszcze raz dziękuje i mam nadzieje, że nie pożeganmy sie ponownie z tym opowiadaniem i taką świetną pisarką jak ty :*

    OdpowiedzUsuń
  89. Jestem i czekam na rozdział <3 xxx

    OdpowiedzUsuń
  90. Jestem i też czekam , twoje opowiadanie było cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  91. czekam czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  92. Mam nadzieję że już z nami zostaniesz i że nie długo pojawi się nowy rozdział :) Naprawdę nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  93. super ! udało mi się przeczytać tylko dwa pierwsze rozdziały a potem opowiadanie zostało zablokowane :( ale miałam je w zakładkach z nadzieją, że jeszcze wrócisz do pisania.. no i proszę ! ;D chociaż raz mój niepoprawny optymizm się się sprawdził :) dużo, duuuużo weny życzę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  94. O kurwa *-* Umiera! Boże, jak się cieszę!!!!! HSPOSISXJDJDHUSOAOWFWJJDDHXKDJJD! *-*

    OdpowiedzUsuń
  95. Fajnie że do nas wróciłaś :) kocham cię <3 i czekam na następne rozdziały/Pati

    OdpowiedzUsuń
  96. NARESZCIE <3 KOCHAM CIĘ KOTKU ♥ PISZ DALEJ, ŻYCZE WENY <3

    OdpowiedzUsuń
  97. Błagam dodaj kolejny rozdział !!!!
    zawsze jest dla kogo i na pewno kilkadziesiąt osób na to czeka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypomniałam sobie jeszcze, żeby życzyć Ci weny ale... Twoja wena mnie nie zawodzi więc nie ma co życzyć... a poza tym to tam gdzieś pisałam że wszystko masz już dawno napisane i tylko dodajesz więc to bez sensu xd

      Usuń
  98. ♥♥♥ Czekam na rozdział\ Ala

    OdpowiedzUsuń
  99. Ale się ciesze kochana że wróciłaś <3 dziękuję ,, myślałam że już nic nie będzie ale powrót ,, ba dum!! Twoje opowiadania są najlepsze jakie znalazłam ,, masz talent i bardzo ci zazdroszczę. Tęskniłam i teraz chętnie nazwe siebie twoją fanką <33

    OdpowiedzUsuń
  100. ja też tu jestem!! :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Aaaaa! <3333 KOCHAM CIĘ! <3 DZIĘKUJĘ, ŻE WRÓCIŁAŚ!! <33

    OdpowiedzUsuń
  102. Kochana! Powiem tak: zaczęłam dzisiaj czytać Twoją historię i zakochałam się w niej. Jestem pod ogromnym wrażeniem, to co piszesz, cholera no jest takie prawdziwe, wspaniałe i to jak opisujesz uczucia. Mimo tego, że przeczytałam ją dopiero dzisiaj to zżyłam się z Effie. Może dlatego, że widzę w niej samą siebie. Jej relacja z Zayem jest intrygująca i bardzo pociągająca. Uwielbiam ich! Cieszę się, że postanowiłaś odblokować bloga i pisać dalej bo to co piszesz ma wielkie znaczenie. Cholera jak bym chciała, żebyś wydała książkę i żebym mogła pójść do księgarni, kupić ją i spokojnie zaszyć się w swoim świecie czytając tą jakże piękną i łobuzerską historię, a później odłożyć ją na regał do ulubionej kolekcji, po czym wrócić do niej kiedy tylko będę miała ochotę. Rozmarzyłam się, ale czymże było by życie bez marzeń. Czekam, czekam na kolejny interesujący rozdział a teraz kończę bo zamiast szykować się do pracy to ja się obijam przez kompem. Pozdrawiam Asiek! :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Mam nadzieje że będziesz pisała dalej. W każdym razie bardzobym chciała. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  104. OMFG YOU ARE HERE!!!! <3 Kacham Cię za to <3 :*
    Jestem z Tobą i zawsze będę :3

    OdpowiedzUsuń
  105. Jakiś czas temu szukałam DOBRYCH opowiadań. Szczerze, to nie nastawiałam się optymistycznie, że w końcu znajdę coś przyzwoitego. Dodałam parę do zakładek. W tym Twoje. Nie zabierałam się do niego, trochę zawiedziona paroma przeczytanymi wcześniej. Nawet sobie nie wyobrażasz jak teraz żałuję tej zwłoki. Zrobiło mi się smutno, że aż tyle czekałam z przeczytaniem Twojego opowiadania. Powinnam za karę klęczeć na grochu przez trzy dni. Chciałam Ci podziękować za to wspaniałe opowiadanie. Za przywrócenie mi wiary w to, że istnieje jeszcze ktoś, kto potrafi dobrze pisać. Ba! Bardzo dobrze. Za to, że z zapartym tchem sięgałam po kolejny rozdział, mimo tego, że w tym czasie powinnam była uczyć się do kolokwium. Nawet nie wiesz jak trudno było mi się oderwać od kolejnego rozdziału. Dziękuję Ci za chwile w których powstrzymywałam się od płaczu i w których byłam podekscytowana na myśl, co zdarzy się w kolejnym odcinku. A! No i za wspaniałą ścieżkę dźwiękową, która dodaje temu wszystkiemu jeszcze większej magii! Nie wiem jak to robisz, ale tekst każdej wstawionej piosenki pasuje do sytuacji. Dzięki Tobie mam nową playlistę na MP4.^^ Jeszcze raz dzięki za wszystko i błagam uwierz w siebie dziewczyno! Komu jak komu, ale mi możesz zaufać, jestem weteranem opowiadań internetowych i umiem rozróżnić świetne opowiadanie. Nie czytam byle czego. Zastanów się nad napisaniem książki tak w ogóle. Wiem, że to ciężkie, ale myślę, że dałabyś radę.

    OdpowiedzUsuń
  106. Kocham Twoje opowiadania <3 szukałam innych i możesz mi wierzyć że całkiem dużo ich zaczynałam czytać, jednak to te Twoje są najlepsze, dlatego jestem strasznie szczęśliwa, że chcesz wrócić. Dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  107. Jeej nareszcie <3 nawet nie wiesz jak się ciesze.. <3 siedze sb na kompie i sb mysle, a co tam wejde i zobacze co sie stanie, a tu baaam ODBLOKOWANE ! :D SO THANK YOU :*

    OdpowiedzUsuń
  108. ciesze się ze wróciłaś po prostu nie mogłam uwierzyć że to się skończyło , a teraz jestem w siódmym niebie boże kocham cie :)

    OdpowiedzUsuń
  109. kocham cię!!! witamy wśród żywych hahaha cieszę się że wróciłaś

    OdpowiedzUsuń
  110. fuck yech!! wróciłaś :D/ Mary

    OdpowiedzUsuń
  111. Dziękuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    to jest Najlepsze Opowiadanie jakie czytałam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!i będe jeśli znowu będziesz dodawała nowe rozdziały <3

    OdpowiedzUsuń
  112. Trochę się na Tb zawiodłam, kochałam twojego bloga!!
    Uwielbiałam go!
    Żyłam tą historią!!
    Nie mogłam wytrzymać z ciekawości co dalej,
    A tu !
    Nagle zablokowałaś :((
    Nie wiem czy wybaczę, ale i tak będę czytała to opowiadanie, będę musiała teraz nadrobić straty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak btw, ja cię o wybaczenie nie proszę, lol :D raczej nie uwielbiałaś bloga, skoro nie umiesz zrozumieć autorki.

      Usuń
    2. To, że cie '' nie umie zrozumiec'' to nie znaczy ze nie uwielbia bloga -,-

      Usuń
  113. czy mogłabyś zacząć dodawać kolejne rozdziały ??

    OdpowiedzUsuń
  114. Nareszcie!!! Znowu mam co czytać :3 Ubóstwiam Cie dziewczyno :p Plisss dodaj szybko kolejne rozdziały <3 są boskie ;*

    OdpowiedzUsuń
  115. Dziękuję Dziękuję dziękuję. Kocham Cię i to opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  116. Fajnie, że odblokowałaś bloga bo przyznać muszę, że piszesz niesamowicie i masz ogromny talent, ale lekko denerwuje mnie to, że "strzelasz" fochy. Dlaczego tak w sumie go zablokowałaś? Bo poleciały hejty? Powinnaś je mieć gdzieś, bo jesteś naprawdę świetną pisarką i masz tylu wiernych czytelników a ty ... poszłaś po najprostszej linii oporu. Nie mam zamiaru Cię obrazić czy coś tylko chcę zrozumieć!
    Czekam na rozdział ... 20, tak?
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że Cię nie uraziłam.
    Do zobaczenia - mam nadzieję xxx

    OdpowiedzUsuń
  117. Dziekuuuje tak sie ciesze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  118. Nawet nie wiesz jak sie ciesze!
    Kocham i pozdrawiam:P

    OdpowiedzUsuń
  119. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3
    kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń
  120. Kurwa! Kurwa! Kurwa! Kurwaaaa!!!! Kocham cie!!! <3 omg poryczałam sie!!!! Ale ze mnie debil!!!! XD

    OdpowiedzUsuń
  121. Dziekujemy ci ! < 3 kiedy bedzie nowy rozdzial ?

    OdpowiedzUsuń
  122. Jesteś niesamowita <3
    nawet nie wiesz jak się ciesze taką małą rzeczą jak odblokowanie bloga
    te opowiadanie jest PER-FECT ;D,
    jesteś Directioner ? czy poprostu wybrałaś Zayn'a jako bohatera ponieważ pasował ci jego wygląd?
    bardzo jestem ciekawa ;D
    i jeszcze raz dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  123. Moje ulubione opowiadanie <3<3 publikuj proszę najszybciej jak dasz radę :):):)

    OdpowiedzUsuń
  124. Kochanie , czekam .. czekam i się doczekać nie mogę ....

    OdpowiedzUsuń
  125. Jezu to było i jest, i będzie najwspanialsze opowiadanie na świecie. Gdy nagle patrze,że odblokowałaś bloga, to nie mogłam uwierzyć. Zaczęłam płakać, bo nawet nie wiesz ile to opowiadanie dla mnie znaczy. Kocham Cię mocno <3

    OdpowiedzUsuń
  126. CZEKAAM Z NIECEIERPLIWOŚCIĄ ;)) kiedy dodasz rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  127. OMG! weszłam przez przypadek XD A tu taka niespodzianka. sadjfshlighaliugh <3

    OdpowiedzUsuń
  128. Sprawdzalam co tydzien czy odblokowalas! Doczekalam sie<3

    OdpowiedzUsuń
  129. Oczywiście że z Tobą jesteśmy!!! Cieszę się, że wróciłaś *.*

    OdpowiedzUsuń
  130. Odblokowałaś :)
    Jesteśmy z Tobą , zawsze bedziemy <3.
    @Madzioss

    OdpowiedzUsuń
  131. Odblokowałaś!! Jesteśmy z tobą!! :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Mam nadzieję że ruszysz tyłek i nie będziesz nas dalej trzymać w niepewności ;**

    OdpowiedzUsuń
  133. W dwa dni przeczytałam wszystkie rozdziały dla przypomnienia i emocje były takie same jak za pierwszym razem :) Teraz pozostaje tylko czekać na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  134. Jestem tutaj i czekam //@VeronikaMiriam

    OdpowiedzUsuń
  135. OBŁĄKANA NA PUNKCIE YOUNG LOVERS12 grudnia 2013 14:42

    TE EMOCJE <3 KUWA KOCHAM TWOJE OPOWIADANIA!!!!!!!!!! NIE MÓW ŻE NIE MA DLA KOGO TO PROWADZIĆ DALEJ JAK MY TU UMIERAMY Z OCZEKIWANIA NA KOLEJNY ROZDZIAŁ.
    TERAZ IDĘ PRZECZYTAĆ WSZYSTKO OD POCZĄTKU BEJBE.

    MAY THE FORCE BE WITH YOU!

    OdpowiedzUsuń
  136. Świetne jest to opowiadanie i blog! :) Proszę kontynuuj i pisz dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  137. Jesteśmy i super że wróciłaś

    OdpowiedzUsuń
  138. uhuhuhuuhuuuh nie mogę się doczekać xx

    OdpowiedzUsuń
  139. Kurczę. Piszę ten komentarz po raz drugi, bo jestem na tyle głupia, że go nie skopiowałam. Ech. Ale spróbuję go odtworzyć.
    Na początek napiszę, chociaż nie wiem, czy to ma jakiekolwiek znaczenie, że nie jestem fanką One Direction, nie interesuję się zespołem i nie mam pojęcia, co przyciągnęło mnie do opowiadań z Malikiem w roli głównej. Jednak muszę Ci napisać, że naprawdę mnie nim zaciekawiłaś. Kompletnie nie mogłam oderwać się od czytania kolejnych rozdziałów. Powiem Ci, że w swoim dziewiętnastoletnim życiu naczytałam się mnóstwa opowiadań i naprawdę plasujesz się na wysokim miejscu, ponieważ mało osób potrafi tak zaczarować i opisać uczucia w taki sposób, żeby czytelnik się w nich zatracił. I nie. Wcale Ci w tym momencie nie słodzę. Mówię jak jest. Wiedz też, że naprawdę wywarłaś na mnie wielkie wrażenie i właśnie dlatego powstał ten komentarz. Jestem tym najgorszym typem czytelnika, który nigdy się nie ujawnia, ze względu na to, że paradoksalnie jestem bardziej nieśmiała w internecie niż w prawdziwym życiu, więc fakt, iż poniekąd zmusiłaś mnie do ujawnienia się, tylko potwierdza mój zachwyt. I nie ma powodów, aby przejmować się krytyką. Szczególnie taką, która jest użyta wyłącznie aby kogoś hejcić. Od chyba 6 lat próbuję swoich sił w pisarstwie i uwierz mi, że jesteś lepsza ode mnie o niebo. Mimo, że kocham pisać, mam zbyt ścisły umysł i zamiast skupiać się na uczuciach bohaterów, ja opisuję suche sytuacje. I w momencie, w którym to odkryłam, moje pisarstwo schowało się na dysku komputera, ale Ty... Ty nie masz powodu aby przestać pisać. Z mojego punktu widzenia, opisywanie uczuć jest najważniejsze, a Ty tą umiejętność posiadasz. Więc proszę Cię, nie rezygnuj z tego. Mam nadzieję, że dzięki temu komentarzowi, choć na chwilę się uśmiechnęłaś. Takie mam dziwne pragnienie xD. Trzymaj się ciepło, a ja z niecierpliwością będę oczekiwać kolejnego rozdziału od Ciebie, jeśli zdecydujesz się takowy opublikować. Buziaki i nie poddawaj się ;D.

    OdpowiedzUsuń
  140. Bardzo cieszę się z Twojego powrotu, bo naprawdę kocham twoje blogi i twój styl pisania ;D /A.

    OdpowiedzUsuń
  141. pisz dalej, ale szybko<3

    OdpowiedzUsuń
  142. stało się coś Vi ? dawno cie nie było

    OdpowiedzUsuń
  143. jejku wrocilas *.*

    OdpowiedzUsuń
  144. Proszę Cię pisz dalej kocham tego bloga <333

    OdpowiedzUsuń
  145. ja prawie zemdlalam jak zobaczylam ze blog odblokowany *-* jak go zablokowalas bylam baardzo zalamana :/ zaczelam czytać od nowa i w 2 dni przeczytalam calego ^^ czekam na kolejny jak najszybciej <3

    OdpowiedzUsuń
  146. Wow. Wygląd ekstra <33 Czekam na rodzialik ;3

    OdpowiedzUsuń
  147. DZIEWCZYNO, JA UWIELBIAM TEGO BLOGA!
    PRZECZYTAŁAM CAŁEGO W PÓŁ NOCY, ALE WARTO BYŁO *.*
    CZEKAM NA DALSZY CIĄG!
    TO. JEST. NIESAMOWITE!
    SKOŃCZYŁAM CZYTAĆ O 3 NAD RANEM I NIE MIAŁAM JUŻ SIŁY NAPISAĆ KOMENTARZA WIĘC TERAZ GO NAPISZĘ.
    ON JEST IDEALNY, ZAWSZE CHCIAŁAM ŻEBY KTOŚ NAPISAŁ TAKIEGO BLOGA, I PROSZĘ! NAGLE NATKNĘŁAM SIĘ NA TWOJEGO :))
    NIE POTRAFIĘ TEGO OPISAĆ JAK NAWYWRACAŁ MI W GŁOWIE :D
    FAJNE BYŁO CZUĆ TWOJĄ OBECNOŚĆ, KIEDY ZACZĘŁAM GO CZYTAĆ A TU NAGLE ZMIENIŁ MI SIĘ SZABLON :)
    MIŁO ŻE POWRÓCIŁAŚ DO PISANIA :))))))
    JUŻ MAM NAMIARY NA TWOJEGO TT, WIĘC BÓJ SIĘ BOGA XD
    BĘDĘ CIĘ IRYTOWAĆ, ALE TAKA JUŻ MOJA OKRUTNA NATURA ;C
    NIE MIEJ MI ZA ZŁE ;_;
    KOCHAM KAŻDY MOMENT ZEFFIE ;D
    TO JAK JĄ PIERWSZY RAZ POCAŁOWAŁ, TO BYŁO YHMMMMMM POEZJA...
    WSPOMINAŁAM JUŻ ŻE CIĘ KOCHAM?
    CZEKAM NA NASTĘPNY DZIAŁ, BO NAPRAWDĘ JUŻ NIE UMIEM SIĘ DOCZEKAĆ. ZAGIĘŁAŚ MNIE DZIEWCZYNO TYM OPOWIADANIEM :>
    DO NASTĘPNEGO <333

    OdpowiedzUsuń
  148. Ja pierdole masz 171 komentarzy i się zastanawiasz? Jesteś dziwna.. POwinnaś już coś napisać, bo chyba sama widzisz jak wszyscy na to czekają a ty co? Minął miesiąc i nic.. Dzieki..//ZMF

    OdpowiedzUsuń
  149. Dziękuję!! Kocham;**

    OdpowiedzUsuń
  150. to chyba najlepszy dzień w moim życiu. Leże sobie w łóżku i myślę, zajrze na YL, co robie co jakiś czas, chociaż wiem, że nic nie będzie. I nagle BUUU, krzyczę do mojej siostry (która też teraz pisze kom.). Po prostu...zakochałyśmy się w twoim blogu, uwielbam go i nawet nie wyobrażasz sobie teraz mojego banana na twarzy. Przepraszam, że dopiero teraz dodaję ten komentarz, no ale dodaję, bo ciesze sie jak dziecko.Nie mam pojęcie czuy ten komentarz ma sens, ale nie obchodzi mnie to, idę czytać od początku!! Kocham ściskam, bardzo bardzo mocno.
    ~halfatwin

    OdpowiedzUsuń
  151. aaaaaaaa jsushdbduhdx... nie mam pojęcia, co mam napisać, więc chyba tylko podziękuję ci że wróciłaś <3 próbowałam wielokrotnie znaleść takie opowiadania, przynajmniej podobne.. ale sie nie udawało ani trochę. :c i już teraz wiem dlaczego sie w nim zakochałam. Jest inny od tych wszystkich jakie czytałam. oczywiscie w dobrym sensie :D nie wiem , co jeszcze mam powiedzieć, więc poprostu zapisze sobie teraz bloga w zakładkach i będe wchodzic jak często sie da :)) a teraz ide czytac wszysrko od początku tak jak moja siostra, za co jej dziękuje bo ro ona mi powiedziala o tym. haha ^^ leże sobie w łóżku z telefobem i słysze takie: YOUNG LOVERS WRÓCIŁO. nie uwierzyłam za pierwszym razem :)) ale weszlam no i faktycznie :) bardzo się cieszę i nie wiem nawet jak mam to opisać więc.lepuej poprostu pojde juz czytac.
    KOCHAM <3
    ~SecondPartOfTwin

    OdpowiedzUsuń
  152. Jprdl! Nie wierze, ze wrocilas! O.O przez przypadek weszłam na tego bloga po takim czasie i normalnie sok na monitor wyplulam prawie! XD strasznie się cieszę i mam nadzieje, ze nie zrobisz mi tego znowu i nie znikniesz ....

    OdpowiedzUsuń